Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett06-mat-leksaker
Läst 4269 ggr
Sawako
0

Klätter/klösträd?

Har tänkt att ge min söta kisse något kul och funderar på att köpa ett stort klö/klätter träd, tror att hon skulle uppskatta det. Problemet är att jag bara är student och träden jag hittade är så förskräckligt dyra finns det inget billigare sätt att få tag i dem?

Sissi
0

Ellos har väldigt billiga klösträd.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

[Hilo]
0

Jag köpte mitt från Tradera, ska köpa ett nytt och hiva mitt gamla.
Det är inget fel på det, men vill byta ändå.

Sawako
0

Är lite osäker på Tradera, har köpt andra saker där och det är lite 50/50 att köpet fungerar som det ska efter mina erfarenheter.

[Hilo]
0

#3 Aldrig haft problem med Tradera Glad

Du kan få mitt träd om du hämtar det, hehe Flört

Sawako
0

Haha kan bli svårt ;) men tack för erbjudandet!

Jag blev lurad på ganska mycket pengar en gång via tradera. Det löste sig visserligen i slut ändan men efter det så har jag varit väldigt tveksam. Hade väll antligen otur. Jag skall kika vidare, se om jag hittar någon billig webshop att handla på. DÅ kan jag åtminstone inbilla mig att det är säkrare ;)

[Hilo]
0

#5 Haha okej. Ja lycka till med letandet.. Klösträd är en välsignelse för mig, haha! Katterna älskar det.. Så därför ska jag köpa ett liiite större..

evawennman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag handlade mitt träd på www.djurmagazinet.nu

Fri frakt ända fram till dörren och ändå billiga priser!

har en bild på min katt när han busar i det =)

Han verkar trivas i allafall!

[Hilo]
0

#7 Det är ett sådant jag har nu ju! Fast beige.

evawennman
0

#8 jaha, men ska du köpa ett nytt stort så finns det jättefina på www.djurmagazinet.nu i massa olika färger o med tass-mönster och grejjer! Tyckte det bästa va att det kom till dörren så man slapp gå till posten och släpa runt på ett stort paket Foten i munnen

Sawako
0

haha katten är ju nästan osynlig där!

[Hilo]
0

#9 Ska genast kika där! Har några på tradera, men de kanske finns ännu fler varianter där. Tack för tipset!  Skrattande

evawennman
0

#10 ja, han är osynlig i inästan hela lägenheten. Han är svartsmoke och vår inredning är mest i svart Kyss En liten kammoflage-katt !

MarianneT
0

Jag köpte ett rejält klätterträd från Tyskland på www.ebay.de (260 cm högt… blev lite väl entusiastisk och glömde bort att jag bara har 240 i takhöjd, fick skippa sista "pinnen", ha-ha Skrattande)

Funkade kanonbra, trädet kostade 22,50 Euro och totalt betalade jag 51,50 Euro inklusive frakten fram till dörren. Det finns massor av modeller och är auktion så man kan säkert fynda ännu bättre om man har lite tid.(Sök på Kratzbaum. Versand är fraktkostnaden)

David
0

Ja, jag håller med #13. Har köpt flera klösträd på tyska ebay.de. (tips, installera Google Verktygsfält så kan den översätta tyskan till svenska åt dig).

Man kan få riktigt bra priser. Och nu är dessutom euron påväg ner, så då blir det ännu mer lockande för oss svenskar att handla därifrån.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

EvaSe
0

www.braprylar.se

Inte så många att välja på men billiga

/EvaSe

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

Mona22
0

Min inlägg är borta?Tyst lade in det igårObestämd

Sök på blocket så hittar du bra träd träd som företag säljer. bla trädet #7 har. det kostar 1500 ink frakt hem Skrattande

Annars är ju tyska ebay bra.

JohannaEkroth
0

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

sandras-tiger
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte ett jätteklösträd av en tjej på blocket (på vinst och förlust ;)) Det visade sig att hon har som affärsidé att köpa klösträd från tyska e-bay och sedan sälja här i Sverige för några extra hundralappar. Betalade 1200:- och fick trädet levererat med DHL fram till dörren. Kanontjej tycker jag iaf!

Hmm hittade ingen bättre bild på det

Sawako
0

Hej,

tack för alla bra råd ang klätterträd för min lila katt.

Hittade en sidan www.djurkedjan.se (tror att det var dem som hetter djurmagazinet tidigare)

De verkar ha bra priser och fraktfritt så jag kommer nog testa dem först, priserna skilljer sig inte så mycket från de på tradera och jag handlar som tidigare nämt helst inte på tradera ;)

Jag berättar hur det gått när jag fått trädet.