Bilder på cremesilver-vit?
Hej, Någon som har katter som är cremesilver-vit?
Jag vill gärna se bilder på dom.
//Linda

En sån vill jag ha en hane mmmmmmummmma 
#1 Vilken fin katt du har!
Susanna

ååå så söt. ;-)
# 4
Ja, visst är han fin men det är inte min katt utan han är från min uppfödning och som pricken över i:et så har han ett otroligt ljuvligt temperament…

Hej,,
jag undrar,, vet någon nån som har en hona med samma färg, det finns ju så många olika nyanser men typ som denna http://medlem.spray.se/ambientgb/ på deras till salu sida finns en mycket ljus hane. han är superfin ju,
//Linda
ooo va han va lik min gammla S*Sagoskogens `bosse när han va liten goa goa goa goa goa gubben!!!!!
Mmm har ingen bild men IC S `Sagoskogens Bosse min älskling …… var en hörnsten i min uppfödning och en liten tullting som tumla över golven som liten.
Du var och är en goding och jag saknar dig i massor =)
Nu är du stor och har gjort ditt i utställnings o avels världen, bor på en alldeles egen ö i stockholms skärgård där du får springa fritt o jaga råttor bäst du vill vi älskar dig Bosse Larsson !!!!!
Hehehe för så hette han faktiskt när han bodde hos mig ;)
Ja då har Bosse fått det bra på gammla dar en egen ö
o vad härligt för honom
Kommer också att sakna den här lilla pajasen när han flyttar
synd att du inte hade en bild på honom
mm….. hade massor med bilder på alla Gamla kissarna jag haft i mitt katteri, men sen jag flyttade första gången så hände något och då försvann en massa bilder.
Andra gången försvann reseten och en massa bilder på banen när dom var små mm så allt är borta tyvärr =((
Men går man in på sagoskogens så står det skrytsida eller något och där finns Anna o Bosse på varsin bild =)
Snygga katter det var här i denna tråden/Susann
Ja man blir så ledsen när korten försvinner
det hände mig för ett tag sedan hade en massa kort i datorn
när den pajade nu sparar jag allt på cd
går in på din sida och kollar på killen/Ann-katrin