Förklädd elefant...?
Min ena hona väntar kattungar och är idag på dag 68 från andra parningsdagen… Hon visar inga som helst tecken på att hon tänker föda inom den närmaste framtiden. Hon äter, sover, bäddar i bolådan emellanåt och är däremellan precis som vanligt. Börjar bli aningen nervöst…
/Ann.

Hmm elefanter går väl i nio månader? Skämt åsido, hoppas allt går bra! Så vi kan få se underverken snart….
Kramizz Mia
#1 Jaa länge går dom alla fall, elefanterna… Börjar tro att det kanske är en liten "elekatt" jag har… 
/Kramissar Ann.

Jag tror att elefanterna är dräktiga längre än så… Ca 650 dagar har jag för mig. Får hoppas att så inte är fallet för din kisse ;) Lycka till!

Oj # 3 jag förväxlade nog männskilga elefanter med de djuriska, du har rätt, ca två år går de djuriska… 
/Mia S*Eklövet´s

Vi håller tummarna att allt ska gå bra och att hon snart sätter igång med att föda! Lycka till! //Kaisa

Samma här, håller tummarna på att det snart blir små ulltussar hemma hos dig. Lycka till. //Kristin
Jag vet hur segt det är att vänta när de går 67-69 dagar… De flesta av mina honor är just sådana sega saker.
Hoppas att hon snart föder och att allt går bra! :)

Vi får hoppas att hon snart tycker att det är nog och släpper ifrån sig dom små liven;) Förstår att väntan är lång, men dom kommer nog ska du se. Lycka till. /Sylvia

#4 Ja, huga! Tänk att behöva gå i nästan 2 år…

Jag hoppas att de kommer snart för dig. Mina är så goa här hemma=)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Din katt är nog släkt med elefanten Ann
//Maria

Hallå… hur går det,, har det blivit några bebisar? 
Kram
Har bebbarna kommit än tro?
Fortfarande inga bebisar här… Blivande mamman mår bra, äter, sover och bebisarna sparkar i magen så vi väntar…
/Ann.

Hallå hallå.. aja ok,, men eeemn inte kan hon val ha gått 68 dagar i tisdags förra veckan då heller??
Måste ju vara felräknat eller nåt?!?!
aja vi väntar med spänning..