Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 235 ggr
SussieBuzzie
0

Kom inte med =(

Är det fler än våra katter som inte har kommit med på lördagen på Sydkattens utställning??Tydligen var det jättefullt! Tråkigt tt inte komma med båda dagarna, hade hoppats på det.

//SussieBuzzie

guldparlans
0

Hur vet du det??

Jag har ingen aning om vi har kommit med, så det är bara på att hoppas på det bästa då vi ska hämta hem Atropica i samband med sydkattens utställning.

//Maria

SussieBuzzie
0

De ringde mig från Sydkatten idag och sa det. Vad jag fattade det som så var det ca 150 som inte kom med, vet inte om det bara gäller lördagen eller båda dagarna.

//Susanne

Mindfields
0

Oj, låter mycket som att 150 inte kommit med :( Bara att hoppas! *håller tummarna*

guldparlans
0

okidoki jaa då är det bara vänta och se….

//Maria

SussieBuzzie
0

Vi är iaf med en dag! =)

Håller tummarna för att ni kommer med som har anmält till en eller båda dagarna.

//Susanne

Zygots
0

De som betalat första och andra inbetalningsdagen har tydligen kommit med.

//Annika

SussieBuzzie
0

Det är nog ingen garanti, betalade andra dagen. Förhoppningsvis lämnade inte min utställningssekreterare in den för sent. Komplett anmälan var avgift + papprena.

//Susanne

skogsdimmans
0

usch då. va tråkigt! Men jag trodde inte man fick reda på det förrän 2 veckor innan utställningen…

SussieBuzzie
0

Det trodde inte jag heller. Men de håller väl på att fixa allt nu och då ser de redan nu vilka som inte får plats, med tanke på rasindelning och klass.

khirikhan
0

jag betalade in första dagen för båda dagarna och för 2 katter.men i går fick jag tyvärr tacka återbud.Fick tillbaka inbetalt belopp i dag 1100 kr så du får ta mina platser:)

är nog fler än jag som måste tacka återbud tyvärr.

Sagolika
0

Jag vet inte heller om jag kommit med ännu.

Men eventuellt så skulle jag vilja byta katt i så fall. Kruxet är att jag då vill ställa ut en avkomma som flyttat, så vi får väl se om det går eller om den nya ägaren kan ta över platsen, så att de ställer katten?

Juliette-
0

#11 Jag tycker du ska höra efter om du kommit med.. har du de så tycker jag du ska fråga om du får ge bort en av dina platser till en avkomma de borde inte vara några problem.. jag gjort ett liknande byte förut så en kompis kom med (ingen avkomma alltså) å de fixa dom så snälla (dock en annan klubb)

Hoppas ni alla kommer med

Sagolika
0

Japp, jag får försöka få fatt i dem och fråga.

Mylingens
0

Om man inte kommer med på et utställning så brukar man få reda på det i god tid innan och pengarna blir återbetalda i samband med det. Bekräftelsen på att man kommit med ska skickas ut ungefär 2 veckor innan utställningen. Men jag vet att där förra året var en klubb som inte meddelade folk att de inte kommit med förrän bekräftelsen skickades ut och då blev där ett himla liv.

Så om sykatten inte hör av sej inom det närmsta till en så utgår jag ifrån att man har kommit med. //Kaisa

UncutDiamond
0

Ingen utav mina katter kom med Gråter.Och jag som hade anmält kullGråteroch bokat hotell. Fy vad tråkigtSkrikandes. Tydligen så måste man betala samma dag som anmälan kommer ut…hmm… Ja jag är ledsen Maria och Monica nu blir ni tvungna att hämta era gull här hos mig i ställetGlad.

guldparlans
0

ojoj jaaa då får vi väl göra det, vad trist själv har jag inte hört ett duggGlad. Vill oxå passa på att önsak er lycka till i norgeSkrattande hoppas att Miracel får sitt cert…*LYCKA TILL*

Kram Maria

Mylingens
0

Vi kom inte heller med…fattar ingenting! En av våra kattungeköpare som betalade första dagen kom bara med på söndagen. Känner till en annan som betalade första dagen och skickade in anmälan till sin egen klubb (medlem i Sydkatten som håller i den) så de hade den första dagen och kom inte med alls. Jättetrist… //Kaisa

guldparlans
0

Hur har dom medelat er?? Själv har jag anmällt ganska sent men inget hörtFundersam

//Maria

Mylingens
0

Jag har fått mail från dom idag…jättetrist! Min kattungeköpare fick besked redan igår. Det är ändå en ganska stor utställning och att inte komma med när man anmäler första dagen verkar väldigt konstigt. //Kaisa

UncutDiamond
0

Jag har anmält väldigt tidigt. men betalade inte förren 7 jan och första dagen man kunde betala var 2 jan så jag tror att dom går på dagen man betalar…Jag fick ett mail i dag om att vi inte kom med…Ledsen

Juliette-
0

#20 De går i stort sätt alltid på betalningen (å sen rasfördelning om de blir väldigt många) så betalningen är mycket viktigare än anmälan anmälan kan du skicka nån dag senare istället för de är ju din sekriterare som för den vidare och de är inte säkert hon gör de på en gång heller.. så nästa gång betalar du först ;)

Hoppas du kommer med till nästa du anmäler till

SilentHills
0

Jag betalde andra dagen och kom med på söndagen men inte lördagen. De ringde hit och talade om det, och frågade om jag ville ställa på söndagen i alla fall. Hon sa till mig att där blivit fullt på lördagen första betalningsdagen.

Theernligans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej ! Detta blir spännande och se Om man kommit med,Förvånad

har inte hört något ännu, vare sig från telefon eller via  mail

vi betalde också in precis när anmälan skulle göras och vi anmälde bara till lördag

Hälsningar Gunilla

Theernligans
0

Hej ! Undrar bara om någon mer hört  via telefon / mail om dom INTE kommit med  Ledsen   till Sydkatten / Malmö i mars

Hälsningar Gunilla