Ulv 14 uker :-))

VILKEN PROFIL, jätte fin kille!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Han är verkligen kalasfin!

Ojoj ojoj vilken kanon kille =) Gillar honom mycket, tyvärr så har jag redan en hane här hemma.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#7 Han är bokad sen långt tillbaka. 

Ja det gick ju fort då eftersom hon skriver att han är till salu eller är det fel på min norska kanske =) Han är ialf en kanon snygg liten kille =)
S*Luddhuvet´z
#9 Oj då, det missade jag. Han "har" iaf varit bokad. 

Ja det e lätt att missa =) Nej nu skall jag stålsätta mig hehe =) Skulle iofs behöva en hane då min är släkt med alla mina honor men han går ju i samma grupp som den jag har här hemma. Eller så behöver jag en hona att använda till min hane hehe jaaaa…men suuuugen på honom det e jag =)
S*Luddhuvet´z
#11 Säger det samma. Skulle vara trevligt med en egen hane men av erfarenhet så tycker jag att det är väldigt jobbigt med fertila avelkatter av olika kön i samma hus. Men fin det är han!!!

Tusen takk alle sammen!! Jo han er til salgs igjen. Egentlig var han reservet til amerika, men siden jeg aldri fikk depositum og ikke hørte noe fra dem på 3 uker så bestemte jeg meg for å legge ham ut til slags igjen.
Håper det rette hjemme dukker opp 
Han har et topp temperament også. utrolig snill, god og kjælen gutt!!! En sånnn riktig hjertekatt er han