Varför..
går det att redigera text i vissa inlägg men inte i andra?? Någon som vet??

Vad jag har upptäckt är att du kan redigera i vanliga inlägg men när du skriver ett inlägg till en artikel så finns inte den funktionen…. varför vet jag inte? //Kristin

men jag kan inte ens ändra i ett vanligt inlägg!

Hmmm, hör med Camilla.
"En ny funktion på iFokus innebär att ni inte kan redigera era inlägg om de är mer än en timme gamla." sa Uffe på Perser-sajten.
/Ann.
Det stämmer som Ann-L skriver. En ny funktion har lagts ut på förkommen anledning. Den gör så att inga inlägg äldre än 1 timma kan redigeras eller tas bort, utom av Sajtvärd eller Medarbetare. Anledningen är att förhindra borttagning av kommentarer. Om en person är väldigt flitig skrivare på en sajt och av någon anledning beslutar sig för att radera alld h*n skrivit kan detta förstöra för väldigt många. Trådar kan bli väldigt konstiga efter raderande. Detta har alltså redan skett på en annan sajt och därför tidigare las denna funktion som ändå var planerad att komma.

ok! Jag fattar, synd bara att jag inte hann radera det jag tänkt. Tänker inte kommentera vilken tråd det handlar om, men jag önskar jag visste mer från början!
Ha en trevlig kväll allihopa!//Gisela
#6 Be sajtvärden eller någon Medarbetare redigera till dig