S*Isgården's Vinka

Vilken snygg tjej hon har blivit! Tror väääldigt mycket på henne. Lycka till! :)
Mickis ~ www.redtailsartie.tk
Vinka är helt underbar! Vad fint hon utvecklats! Men jag har alltid tyckt om henne, mums!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Oh min flicka=) så vacker
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Underbar! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vakker

Vinka ser ut att utvecklas jättefint, grattis till en vacker katt

Oj vad fin hon är! Har varit förälskad i denna tjej sen dag 1 och förstår verkligen att hon stannar hos er
.

Så vacker hon är. Jag har allt smygkikat på henne sedan dag 1.

Tack för alla fina ord om vår vackra tjej! Jag är så glad att vi beslutade att hon skulle bli kvar på foder. Hon har verkligen utvecklats så som jag hoppas.
Hon har ju bara varit på en utställning tidigare, där fick hon superfina bedömningar. Nästa utställning blir på Birkas utställning den 28 nov. Håll tummarna…
#12 Kul då får vi se henne i verkligheten.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
åå vilken dag ställer ni? kram
En väldigt vacker tjej som ni kan vara stolta över.
Susanna

#14 Vi kommer på lördagen.
Läcker ansiktsteckning! Lycka till på Birka.
Vad kul! Jag ställer Artie på lördagen jag med! Vi ses förhoppningsvis.

Oj, vad stor hon har blivit! Hon ser fin ut. Lycka till på utställningen :)

Dags för några nya foton av vår foderhona Vinka. Hon har hunnit bli 8,5 månader, väger en bit över 4 kg och har även löpt för första gången. Fotona är tagna på utställningen i Örebro den 31 januari där hon fick en superbedömning och en x1 men fick sig se slagen av vackra NC's Black Chat i biv:en. Hon är hur cool som helst på utställningar och tar livet med ro. En riktigt härlig tjej!

Vackra Vinka!! Så fin hon är!
Nospuss från syster Delta 

Så vacker!
Ser fram emot att se henne på ALFA.
Hon blir bara finare och finare och jag är så väldigt glad i henne. Underbar i alla anseenden och fantastisk snäll och go. Här kommer några foton på godingen…