Semledags!

Åh så gosig man kan bli då.. Han är lika härlig som en semla smakar….
/Mia S*Eklövet´s
Gottegrisar
Är lovad blåbärsmuffins strax
/Lisbet

Men åhhhhh, va fin. Han verkar vara jättefin utan garnering också….
//Annika
Åh vilken söt pussgurka med grädde runt munnen. Jag förstår honom när det gäller detta med bordsskick.Jag har svårt för det också när det gäller semlor. 

Semledax??? hahahahaha Här i Karlstad kunde vi hitta dem i November i en av dessa ICA butiker! Lite tidigt eller??
Nämen, så sööööt 

Sötnos! Han har så läckra öron, lillkillen :)

Vilken look han har redan;) Söt som grädde!! /Sylvia

Vilken goklimp… nu blev jag också sugen…. ringer väl min man så han får köpa några på vägen hem…

När är det semeldagen?
Då ska min son få baka semlor åt oss, det har han lovat, 6 år som ham är.Och då får jag semlor utan mandelmassa..den tycker inte jag om..Men det ska vara mycket grädde..mums!!!

Mmmmm mandelmassa som är bra sååååå gott.
Fettisdag är den 20 februari. //Kristin
Mmm, vilken goding!
Blev riktigt sugen på semla nu, är det smygreklam… ;-) Ska försöka hålla mig till Fettisdagen.
Håller med #7, hans öron är jätteläckra!
//Katarina

Så gullig han är!. Jag antar att det var mest grädden han ville åt. Man blir ju sugen själv när man ser något så sött både på semla och kattbebisar. Men snart är det min tur…..
/Marie
#3 Ja, han är inte alls illa även utan garnering… Tror han skulle bli perfekt till bananen. ;)
Förstår att ni blev sugna på semlor idag.. Var det någon som verkligen fick köpt/gjort några då? 
Hebbe lelle nöjde sig med grädden, men oj så gott det var! Som ju kanske syns på bilden.. ;)
#7 och #12 - Jo hans öron är riktigt läckra så här långt! Ser ut att få en perfekt form och är nog det bästa jag har sett i öronväg här hemma någonsin. Men det är i dagsläget, vi får se vad det blir av öronen och resten framöver. :)

*vill ha Hebbe*
med eller utan grädde! 

mm, det ser ut som om det var en riktigt god semla!! supersöt

#15 Jo, min man kom hem med läckra goa semlor från konditoriet… men ingen av våra katter var intresserade av grädden… de tänker på figuren
. Jag är den ända i familjen som äter semlan i varm mjölk… mmm så gott. //kristin

Ja men, semla med banansmak…….
….DET tror jag skulle bli finfina grejor….skall du inte testa i alla fall, ser ut att kompletera bra.
//Annika

Vilken sötnos han är. =))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Oj oj oj så gott det såg ut. Mums!
#15 Semla i varm mjölk, måste ha idag!!! Det blir en tn tur in till stan nu för att handla semlor, snakca om att falla för frestelsen. Semla med varm mjölk till matte och (den enl. mig äckliga) grädden delas mellan hundar och katt.