Gissnings lek 2 är över.
Ca kvart över tolv kom första ungen och på lite mer än en timme så kom alla de små trollen och det blev hela 5 stycken så Eva´s hade rätt och vann gissnings leken.
Det blev två fs 09 och en f09
En antagligen n09 23, hona.
Och en e(s) 09? 23? hane.
*kramar* från alla oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Grattis
Mvh Bengan

Stort Grattis Madde & S*Luddhuvet´z till Er första kull!!!!!
Många kramar Mia S*Eklövet´s

GRATTIS, tänka sig 5 små Luddhuven
/Rita

Grattis och lycka till… //Kristin
Grattis till de små. 
Grattis till kattungarna samt fint resultat i lördags
//Maria

Grattis till Luddizarna!!!!!!
Grattis till bebisarna och lycka till framöver! :)

Grattis vad skönt att allt gick bra.. Jag hoppas min hona bär sina barn på ett helt annat sätt än willow gjorde annars blir ju 17 hehe.. Lycka till med de små vi ser fram emot att se dom
Grattis till femlingarna! Vad skönt att din väntan är över och att allt gick bra! Lycka till med små Luddhuvena!
/Ann.
Grattis! Härligt att allt verkar ha gått bra.
Susanna

Oh grattis! Vad härligt! Lycka till med de små..

Grattis gud vad fina dom är.. hoppas min hona släpper mig mera annars får mina hundar nog förstoppning :) Fast de måste ju kännas skönt hon känner sån trygghet i dig..
Den där paddan med massa rött i ansiktet kan inte annat än bli döläcker.. Ta hand om dig mamma å de små nu :)
Jag länkar numera din hemsida från min jag hoppas de går bra annars får du säga till
Kram

Tack tack, och klart att du får länka till min hemsida men jag hinner nog inte uppdatera den idag och tyvärr kan jag inte länka tillbaka men jag skall fixa en bättre hemsida snart.
Javisst är hon fräckt tecknad, det är de andra med men de skrek så o då skulle Willow ta dem, det kommer nya bilder i morgon. =))
S*Luddhuvet´z

Blir de Akullen eller ska du köra på nått tema? *nyfiken i en strut*

Åhh jag har inte bestämt mig för vad de skall heta ännu. Men det blir inte i bokstav ordning och de kommer ha Z med i namnen. Ja det e det jag vet nu ialf=))
S*Luddhuvet´z

Men nu ropar hon på mig igen. Tack alla och *kramar*
S*Luddhuvet´z
Stort grattis till dom fina bebbarna 

GRATTIS! vad många
Jag som trodde att hon bara skulle få två
Men jag tyckte att hon såg så smärt ut
Ja dom är som vi människor en del ser ut som elefanter och en del syns det ju inte på
Fina bebisar fick hon ialla fall
.
Theresa

Grattis till bebbarna 
Stort grattis till småttingarna!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis till de små luddizarna ser häftiga ut!

Hej och grattis till bebisarna. Du hann ju hem ialla fall innan de kom
Och grattis till Festiz Box i lördags. Pussa på dom små inkl. mamman
Hälsar Lilly "i buren bedvid"

Ett stort grattis till femlingarna.
Det trodde inte jag heller, att det skulle bli fem smågryn efter att sett magen på bild.
Lycka till!
/Marie

Stort GRATTIS till 5-lingarna 

och naturligtvis mamma & matte åxå ….
Nu vet jag vart du kommer att befinna dej de närmsta 12 veckorna … inte framför TV'n precis … för Kattungarna går ju inte repris.
Lycka till med de "små" trollen
//Ylva

Stort grattis till bebisarna och lycka till! Hoppas mor o barn mår bra!
//MR

GRATTIS till dom underbara små trollen!! /Sylvia

Hanen är ju inte röd *ler* hur tänker man ibland han är creme-vit ev silver, tigre.
Och de mår alla bra så här på andra dagen. Willow är en duktig mamma o de är såååå söta. *ler*
Tack allihopa=))
S*Luddhuvet´z

JIPPI!! Va kuuuuul äntligen är de här!!!!! Hela 5st ojojoj vilken duktig mamma! Åh vilka fina o härliga färger de verkar få!!!
GRATTIS igen o Kraaaamar från mig//Susanne S*Silverfåran´s
Grattis till bebbarna!!! Nu tillbringas väl dagarna med näsan över boladan kan jag tro ;)) Man blir ju avis…. bebislängtan ;))

Så söta sååå 

Du har verkligen fått fräcka paddor måste jag säga.. mums :) fast jag får nog en drös egna passor snart hehe.. fast hon nr1 eller vad du kalla henne paddor wow hon måste få stanna hos dig så jag får se henne liv hehe
#43 Åhhhhh vilken underbar liten socketopp/Maria

Grattis till dina ljuvliga femlingar! De är verkligen söta allihop, härliga paddor! Lycka till! /Kaisa

Är det Atos nos som skymtas på bild nr 1? Nyfiken i strut eller? Grattis ännu en gång! Vilka fina paddor du fått…
Kramizz Mia S*Eklövet´s

#47: Haha ja det är det, han är en orolig store bror han. =)
*kramar*
S*Luddhuvet´z

Nu syns det att de två paddorna som antagligen var smoke är smoke. =) Och en av dem är bokad. Och nu har de fått namn med.
hanen: Banderaz, e(s)0923
Hona: Izabella, n0923.
hona: Zalma fs09 bokad
hona: Reeze f09
hona: Jezzica fs09
Och de är alla döpta efter skådespelare med insatta Z:an
S*Luddhuvet´z
Fina namn tycker ja
/Maria