Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 491 ggr
SweetScarlet
0

I morgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…så flyttar hon min lilla älskling Honey Perfume. Det har varit intressant och lärorikt att föda upp en kattunge bara. En härligare, mysigare och vackrare katt får man leta efter. I mina ögon är hon underbar. Familjen som hon kommer till längtar så att det gör ont och barnen ritar teckningar med henne som modell i alla olika situationer. Det känns så härligt att få höra. Jag kommer att sakna henne verkligen men jag får möjlighet att se henne på utställning på påskdagen.Det ska självklart bli roligt och spännande. Damen i fråga vägde vid 12 v 1.805 gr.En stor dam som gillar mat.Glad

Jag ska göra om denna kombination igen snart och hoppas självklart på lite flera kattungar då. Jag vill även passa på och tacka avelshaneägarna för att jag fick möjlighet att få para med den stiliga hanen Ghibli och för att jag får komma igen framöver.

Juliette-
0

Gud vad vacker hon är.. Förstår de längtar efter henne. Fast de är väl ännu lite svårare att släppa henne när man bara har en sådär man lär ju bli väldigt fest vid den.. De är ju svårt annars med iofs.. :)

Lycka till lilla gumman

Poimandres
0

Vilken underbar liten (stor) tjej. Förstår att du har svårt att skiljas ifrån henne Skrattande //Monica

fjellans
0

å, vilken liten dockaSkrattande
//Rita

guldparlans
0

Docka var rätta ordet…/Maria

mariamia
0

Mm lilla sessan…

/Mia

Snusan
0

Sockersöt liten sessa Skrattande Väntar på att du gör om den kombinationen Fot i munnnen

MVH/Suzan

Fairyhearts
0

Ja hon ser jättefin och söt ut. Kyss
/Marie

Zarkeshas
0

Härlig päls! Alltid svårare att släppa ensamkattungar, de är väldigt speciella..

EddaM
0

Jag håller med, hon har en underbar päls, jätte fin=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

SweetScarlet
0

# 1,2,8  Ja visst är det svårt att släppa en ensam unge och speciellt henne. Visste inte att det skulle vara så här svårt……

#6 Trevligt. Jag ska göra om den så du är välkommen att höra av dig då.

#3,4,5,7,9 Tack för komplimangerna om henne. Ja, hon är ett pälsmonster.