Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 226 ggr
Tinis
0

Utställningsshopping

Min plånbok är ofta avsevärt tunnare när mina katter har varit på utställning och då är det inte själva anmälningsavgiften eller resekostnaden som jag i första hand syftar på. Nä, jag får helt enkelt shoppingnojja.Glad Jag handlar godis, leksaker, schampon och andra prylar till katterna. Det kommer ju så många nya produkter hela tiden som jag naturligtvis måste pröva. Är det likadant för er? Skrattande

Juliette-
0

Jag tar inte med mig mer pengar än jag får spendera.. annars skulle jag nog kommer hem med alldeles för mycket jag med :D än värre på hundutställningar.. phu där är de alldeles för lätt att handla allt för mycket

Kronängens
0

Visst är det svårt att låta bli. Och dötid blir det ju…. Men lite får man väl unna sig och katten!

erspers
0

jaa..för vår del blev det Godis o lite vitaminer..Glad

//Stefan

SillyZones
0

Åh, det är lätt att handla allt för mycket. Men det får man liksom räkna med. Litet extra ska väl kissarna ha, som varit så duktiga hela dagen!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Bengan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde en "idiotaffär" på utställningen i Skiptvet, Norge i våras. Jag köpte en lektunnel för 250 norska kronor. Den hade varit betydligt billigare och köpt i Sverige, men katterna gillar den i alla fall.

EddaM
0

Jag köpte godis och leksaker i Örebro men sedan gick ju Feztiz och vann ännu mer så nu har de ett tag=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Tinis
0

#1 Jag har också försökt använda mig av det knepet, men tyvärr Flört så har ju en del försäljare börjat ta kort.

LittleL
0

Ja, nog vill det barka i väg när man går där och spanar. Köper alltid leksaker och vippor. Men denna gången blev det smycken till mig själv, såå fina. Med "Hello Kitty" på. ÄLSKAR dom och bara måste ha… /Sylvia

Sissi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tina…jag håller med dig!
Rackarns Karsten och alla de andra…hmmm, men den här gången gjorde jag nog bara av med 500kr…tjaaa förutom en transportbur åt Hubba Bubba för 395kr, men det räknas inte, för det var min syster som betalade den.

Det är det BÄSTA som finns att tok-shoppa på utställningarna! Kan knappt bärga mig inför nästa helg…hi hi!

Kram på dig

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tinis
0

#9 Hihihi…vilken tur att jag hunnit få lön innan dess då. Flört

Eydimork
0

Räcker att jag sätter min fot i en djurbutik så trillar jag dit Generad De har ju så himla mycket fina saker som jag bara "måste" ha…ähum! Tänk då utställningar då det dessutom ofta är mycket billigare, ja hujeda mig!

Silverfarans
0

Jag köpte 2st Karina Bjuran råttor o 2 par "plastträskor"nu i Örebro jo o 4 påsar nötter hmmmmmmFlört mumma mumma de eller hur Edda hihihihihi jag menar det märktes guuud va gött!!