En liten bønn
FRa meg , Ellen (N) Fiskerjentas
Hver gang det kommer innlegg om til eksempel. Hvordan skal oppdrettere være. Hvordan skal kattfolket opføre seg. Var ikke dette fult gjordt. Dette er lågt av er. osv osv. Så blir det bare bråk og ganske stygge diskusjoner. Og jeg leser en mye jeg IKKE trenger å vite, ha kunnskap om.
Når vi derimot diskyuterer katter, kattens vaner, genetikk, utstillinger osv- Ja da er det flott og lærerikt her….selv om vi har ulike synspunkter. Kan vi ikke holde diskusjonene til katter/i stedet for om mennesker. Mennesker kan ha et annet forum.
Katteeieren ifokus
Legger ved et kort jeg fikk idag på (N) Fiskerjentas Sikori 2,5 år

Numer pensionär i Nynäshamn
Veldig enig med deg Ellen!

Ja du har en bra synpunkt där. Det heter ju Norsk Skogkatt iFokus, inte människor iFokus…
/Marie
PS Snygg kisse förresten.
Bra talat/skrivet!
Susanna

Jag är helt enig
Bra Ellen!
/Lisbet
Takk for positive tilbakemeldinger. Og jeg er glad flere tenker som jeg….så er vi ihvertfall 7 av 500 som vil ha skogkatten ifokus
#7 Nei en värd blir kanskje vanskelig. Men kanskje en katt vil ;-)
Tenk så kul for den om den hadde kunnet skrive og utrykke seg her
Nu anser jag inte att man skall starta trådar för bråk och baktaleri. Men det finns ju en forumgrupp som heter utanför ämnet, och den finns väl för att man där (här) inte behöver prata Skogis??

Ellen sier mye klokt hun, både om folk og dyr!!

Du har en poäng där…vilken tjusig katt!!

Kloka ord Ellen

Mycket bra skrivet Ellen!
#9 Kanske är det dags att ta bort kategorin "utanför ämnet" ett litet tag om det inte blir bättre?

#9 och #14. Jag var lite skämtsam när jag skrev att det inte heter människor iFokus. Betyder inte, som jag känner att man inte får "prata annat alls"
Tycker många roliga och intressanta diskussioner och finns i "Utanför ämnet" tycker inte att den ska tas bort.
Jag tror bara vi kan tänka till lite extra innan vi skiver trådar om "uppfödare," osv Precis som Fiskejentas ger exempel på.
Det beyter väl inte att vi bara måste skriva om Norsk Skogkatt i varenda tråd. Vi måste också kunna skriva om tex sådant som tråden "konstiga köpare" så länge vi inte namnger eller blir elaka. Eller som tråden "utställningsshoping" där man kan skratta åt sig själv och kanske känna igen sig. Det tycker jag i alla fall.
Vi får inte bli för strikta, då blir det ju trist också.
/Marie
#15 Håller med du jag ;-)