Konstiga köpare?
Har ni blivit uppringda mitt i natten av konstiga personer som vill köpa katt? Detta frågade den här personen har du fångat katten i norska skogen? Kostar den 5000 säljer du till ormmat det var väl en hane och en hora ? Då fick jag nog och la på./Marina

Vilken galning

Ja det var en konstig människa.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Måste vara någon helgalning som dessutom är sömnlös på nätterna. 
Antagligen någon som busringer, vilken idiot skulle betala 5000 kr för ormmat när det finns billiga möss till sånt ………
Men att vara uppe på nätterna och ringa och fjanta sig ……har dom inget liv ??

#4 Säger som du…det är bara nån som busringer och tycker att dom själva är jätteroliga. Sorgligt… //Kaisa

Det finns mycket konstigt folk när man har katter till salu. En ringde till mig och tyckte att de var så bra för att dom bodde på landet men jag fick minsann sänka priset och så skulle jag vänja den vid barn och sele
Och inte nog med det de hade en annan ras så det skulle vara kul att para dessa . Jag gav ett enkelt svar den dagen helvetet fryser till is ska du få köpa katt av mig
Hade redan innan fått så mycket dumma mail så jag var lite trött. Sen finns det underbara kattspekulanter och jag har haft tur som fått sälja till dessa . Men jag blir väl klassad som en rabiessmittad pitbullkärring och då får jag väl stå för det. Är rädd om mina katter.
#6 Bra svarat hade bett människan fara o flyga …
Roligaste gången tror jag var när det var en hästuppfödare som ringde och försökte pruta på priset…sedan undrade han om jag hade någon med någon defekt.
Ingen kattunge till honom inte;)
…en annan gång ringde en som sa att han bar gav rå fisk till sina katter.
Ingen kattunge till honom;)

En fråga mig när jag prata om mina kommande å sa lova och ringa mig om du får en riktigt ful o defekt så du inte vill se den så jag kan få den gratis.. Jag har nämligen alltid velat ha en skogis men inte fan ger jag 5000 för en kattjävel..
Nej tack jag klarar mig utan dig som köpare.. man tror ju inte dom är allvarliga och de sjuka är att dom faktiskt är seriösa i de dom säger

Usch vad tråkigt med sånt folk. Jag ser framför mig ett gäng fulla ungdomar på 20 år som tycker detta är roligt.
Kattkull har jag inte haft men däremot valpkull och jisses vad mycket konstiga samtal man fick!
Men det är ju likadant när man läser annonser folk begär ju helt otroliga saker.
Jag såg en där man sökte en korsning Skogkatt/perser/ och Maine coon och den fick inte vara för dyr.
Va fan tror folk att det bara är att lägga in en bställning på vilken blandras som helst 
men det värsta är endå såna som söker kattungar ej över 8 veckor då får man lust att åka dit o knocka dom

Jag brukar svara på såna annonser och skriva att det finns söta mjukis djur att köpa i de flesta leksaks affärer.
// Marita
Men jösses… en sjuk person säkert