Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 334 ggr
mozilla
0

Alleredan 5 veckor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, vad tiden går fort! Melita och mozillas bäbisar 5 veckor idag, och alldeles underbara "suck"

Annika

S*Animaniac´s

Zarkeshas
0

De är riktigt hemska faktiskt… usch, går ju inte att gå in och titta utan att vilja köpa ett helt gäng! Kyss Faaarligt det där… ;)

Juliette-
0

Du får ju alltid så underbart fina bebisar *suck*
Har sprungit på din sida i flera år och njutit av de små och de är alltid lika roligt med fina bilder.. Lika fina är dom ju även denna gång och prinsessan på bilden är favoriten Kyss

Lycka till med dina små de är verkligen en underbar ålder de är i nu

lynxeyes
0

Ååhhh och givetvis måste hon sätta in en bild på charmigaste sötaste lilla Vanilla!!?? *fniss* Man blir ju aldeles sjuk, är svag för fs tjejjer med den färgfördelningen!!!!

// Sophia

mozilla
0

Jaa, visst är jag elak Räcka ut tungan Sofia.Vanilla är alldeles underbar, precis som resten av gänget.Riktiga kelgrisar!

Annika

lynxeyes
0

#4 ja elak är bara förnamnet *fniss* kanske man kan få till en såndär i höst??? *drömmer*

Än sålänge får jag väl hålla tillgodo med min egna lilla fs 09-flicka… hon är naggande god hon med, trots kaninöron *hihi*

// Sophia

Mylingens
0

Jag får hålla med dom andra, det är inte snällt att sätta in en sån underbar bild på vanilla, man blir helt sjuk…suck! Man bara vill ha……//Kaisa

mariamia
0

Vanilla kan få bo hos mig…. Kom lilla sessan till oss… pusselipuss på nosen gullunge!

/Mia S*Eklövet´s

LittleL
0

#1 Ja, vad kan man annars säga? Helt ljuvliga! /Sylvia

exemerikas
0

De är verkligen underbara, dubbelsuck! Och du tar så vackra bilder dessutomGlad

Snygga syrran Queen Anne hälsar/Marika

vettan
0

Jag säger som jag sa till Zarkeshas det borde vara helt förbjudet att sätta in bilder på såna sötnosar!!Skrattande

Restless
0

Mozillabarnen är lika vackra som alltid :) *puss på nosen*

SillyZones
0

Helt sjukt vacker bebis. Underbar!!!!!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

guldparlans
0

Åhhhhhhhhh vill ju ha en fs tjej såå ljuvlig hela kullen och Mozilla leker man inte bortFlört

//Maria