Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 206 ggr
UncutDiamond
0

ÄNTLIGEN!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SNART ÄR LÄNGTAN SLUT! Jag åker och hämtar min vackra Hildur om en vecka, helt underbart! ÅÅHH, vad jag längtar!

/Theresa
S*Uncut Diamond

Runsviks
0

Vilken vacker tös… hon ser helt underbar ut. //Kristin

Juliette-
0

Vilken vacker kisse förstår du längtar

UncutDiamond
0

#1 Tack så mycket! Jag håller på att längta ihjäl mig, en hel vecka.. det som brukar gå så snabbt *suck*

vettan
0

Hon ser såå fin ut.

Tinis
0

Jättetjusig tjej!Glad

Restless
0

Hildur är underbart vacker och så lik pappa och farbror :) Grattis och lycka till! Var får jag se henne på utställning först? ;)

Fairyhearts
0

Grattis till en riktigt snygg tjej och Lycka till!Kyss

/Marie

UncutDiamond
0

#4,5,6,7 tack, jag är så överlycklig över denna katt så ni kan inte ana, jag längtar så efter att få åka. 

#6 Jag ska till Malmö, Jönköping, Ulricehamn & Kalmar, mer har vi inte planerat, men det blir säkert mycket mer! ;)

Restless
0

#8 Det blir tyvärr ingen Malmö-resa för min del, men då hoppas jag få känna lite på Hildur i Jönköping (om man kommer med, dvs…) :) Lycka till nästa helg!

LittleL
0

Lycka till med din nya tjej, ser toppensnygg ut. /Sylvia

mariamia
0

Den som väntar på något gott… Lycka till nästa helg!

/Mia S*Eklövet´s

UncutDiamond
0

#2 Förlåt jag såg dig inte, vi skrev samtidigt Generad ja jag längtar så efter henne! :)

UncutDiamond
0

#9 ja det får du så gärna, hoppas du kommer med, och jag med för den delen .. Flört

#10 ja jag är jättenöjd och så glad över att jag fått köpa henne!

#11 haha, ja så sant som det är sagt ;) ja nu håller vi tummarna

guldparlans
0

Lycka till med lilla vackra Hildur. Så kanske man får känna på henne i Jönsköping jag medFlört..

//Maria

Kronängens
0

Verkligen en vacker tjej. Lyckost!

Brita
0

Jeg gleder meg til utstillingen, det blir koselig å treffes.

Like gøy hver gang man ser mennesket bak hjemmesidene.

UncutDiamond
0

#14 Klart att du får känna Maria lilla :)

#15 ja jag är en lyckost Oskyldig

UncutDiamond
0

#16 jag tycker också att det ska bli jätteskoj att få träffa dig! Och Din vackra Heike Harry Dunder, han blir farlig ;)

Anneli_G
0

Aaaa…Grattis… hon ar sa vacker!!! Lycka till med henne!!! KRAM

UncutDiamond
0

#19 TACK! Ja visst är hon… Tusen tack:Skrattande

Mulan
0

Grattis! Hon ser jättefin ut på bilderna, och är säkert lika fin i verkliga livet! Lycka till med henne!

mvh Malin

WesthKiowas
0

Vilken ljuvlig varelse! Henne vill jag röva bort :)

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

manlyckans
0

Grattis Theresa till en mycket vacker flicka!

/Ann.

UncutDiamond
0

#21 Tack Malin :) Det som ska bli extra kul är att få lära känna denna lilla fina guldklimp.

#22 Du Camilla .. det kommer inte att gå röva bort henne, jag kommer vakta henne som en hök Cool Haha ;)

#23 Tack Ann, ja jag tycker att hon är det vackraste som finns Glad

skaujentas
0

ÅÅÅHHHH!!!

Jeg kommer til å miste min vakre godjente. Bildene klarer IKKe å vise hvor vakker hun er. Hun sover hver kveld i mine armer og løper rundt etter meg i huset. Hun er bare så snill og god, hun slikker armene mine om natten og koser i fanget mitt når jeg sitter ved dataen. Hun ser ut som en liten løve når hun skuer fra spistuebordet……

Jeg kommer til å savne henne når hun reiser, men det er godt å vite at hun kommer til et godt hjem hos deg Theresa! Du får unskylde på forhånd om jeg griner litt:-)) jeg er litt tullete slik, men denne  jenta har stjålet hjertet mitt.

Hun veier nå i underkant av 2,2kg og det er ikke værst for en jente på 3 1/2 måned. Gleder meg vikrelig til å møte deg!

Klem Julie og Hildur

UncutDiamond
0

#25 Jag förstår om du kommer att sakna mitt lilla Hjärta.. Men jag vill att du ska veta att jag LOVAR dig att hon kommer till ett mycket bra hem där hon kommer att bli våran Bebis för all framtid oavsett om hon går bra på utställning eller inte. Det ska bli så roligt att få hem henne och lära känna henne. Efter det som du har berättat om henne verkar hon bara sååå ljuvlig. Sedan ska det bli extra kul att äntligen få träffa dig Julie. Kram på erKyss vi ses på Söndag!

Theresa