Mary & Xeke
Nu tycker jag det är dags att gå ut med våra planer för Mary…
För ca 3 veckor sedan släppte jag p-pillrena och väntar nu ivrigt på att hon ska börja löpa. 
Denna gång ska hon få träffa den otroligt snälla och goa killen, GIC S*Drakborgens Xerxex Bärsärk och vi hoppas på en kull med små vackra silverbebisar.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Då håller jag tummarna för att Mary är lika punktlig med detta löp som hon brukar vara och att det det blir julkattstillverkning i Drakborgen (eller hos dig) nästa vecka.
Kram på dig!

Spännande, blir nog vädigt fina kattungar
Ja, jag hoppas verkligen att hon är lika punktlig som vanligt. Väldigt spännande med silver, har inte haft några silverkattungar tidigare.

Spännande!
Vad spännande planer,, all lycka till er!
Mvh,
Eva-Helen
Äntligen släppte du nyheten-jag har undrat när den skulle komma

Spännande
Vackra bebbar blir det

Håller med alla andra. Jättespännande! Håller tummarna 

Xeke är en underbar pojke och fina barn gör han med
så vad kan man annat göra än önska det unga paret lycka till. Och silverbebisar är nåt alldeles speciellt 

Håller tummar & tassar för kärleksparet!
Åter igen är hon som en klocka Mary, exakt 3 veckor efter att jag släppte p-pillrena så börjar hon löpa.
Så imorgon kommer Xeke hem till oss, så nu får nu hålla tummarna för att de får till det.
Här börjar tumhållningen redan nu!
Här tumhålls det också för att Mary ska falla för Xekes charm. 

Håller tummarna för kärleksparet. Ni får kul i jul 

Grattis, Xeke är en väldigt fin kille, och han har en väldigt go matte med
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Som de har kämpat dessa två, this is LOVE
Mary brukar vara ganska bitschig mot sina kavaljerer men inte den här gången, de är såå söta och goa mot varandra. Nu är det bara att vänta och se om det gav resultat också. 

Väldigt vacker, och så lugn och go
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Ja han är verkligen en snäll och go kille. 

Jag håller tummarna för att det blir smått.
Går ju själv också och hoppas på att min lilla svarta s**t lyckades med den lilla söta damen som var på besök.
vilken vacker hane,,hona också givetvis,,det kan ju inte bli annat än riktiga gullungar

Xeke saknar sin Mary redan…. 
Håller stenhårt tummarna för att de tu fick till det… 
#21 Gosegubben då
Mary sover mest men hon brukar gå in i parningsrummet emellan åt för att se om han är kvar.
Som han kämpade så borde de fått till det. 

#15 De ser riktigt kära ut! 
Idag är dagen D, dvs dag 21 och jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Tycker att de ser "lite" rosa ut och att pälsen har försvunnit lite runt tuttisarna men de är inte särskilt svullna, hmmm, hate this, man vill ju vara säker men det är väl bara att avvakta och se vad som händer.
Hoppas, hoppas, hoppas…
Bilden är på Mary som liten, så söt. 

#25 Söta Mary…
Hoppas, Hoppas, Hoppas… Ja, det gör vi också. Men Xeke blir inte ledsen om det blir en träff till med sin Mary…

#25 Åh så söt!