3½v kvar
Det ser faktiskt så ut!
Susanna

Ja jag hoppas de inte är för många bara *ler*..
Men vi hoppas de blir fina barn :D

Vi håller tummarna. Din hona ser ut som min Lina förresten:)) /Sylvia

*ler* fler än det finns i Willows mage ialf=)) Spännande=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#4 Haha ja jag tror också de är flera :) eftersom Opal har ganska mycket längre tid på sig att bredda än Willow och de är väl typ lika tjocka nu :D
Men ojojoj….hon ser redan maffig ut du :P
Jag tror nog det kan ploppa ut en och en annan där…hihi
Snygga Opal… Oj, vilka bebisar det kommer att bli mellan henne och Pommac. Ju fler dessdå bättre
Mer Opal-Pommacar åt världen!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#7 Haha nog för jag tror kombinationen är bra och att barnen kommer bli bra så räcker de med en handfull.. haha ingen chockkull nu.. De kan Opal få se nästa kull när jag inte ska TVÅ SAMTIDIGT 
Ni får inte säga att hon har stor mage för att ha så långt kvar eller nått har hon verkligen de? 
jag har ju ingen aning
Härligt rund och goo. Bli säkert massor av goa barn
//Maria

#9 Haha nej inte massor de räcker med TRE :D

förstår dig Juliette… men det blir nog några styckna!:)

Åhhh vilken gosmage!
Hoppas de ploppar ut en helhög små sötnosar
Klappa opal från oss och viska att vi vill se iaf 2 blåpaddor! 
Kramar Sanna
6 stkna tror jag. Hon är ju redan ganska stor ser det ut till 

Jag tror hon får fem stycken

Usch så ni säger.. jag var precis hemma hos mamma min och hennes katt har ju gått några dagar till men hon har ju ingen mage alls i jämförelse hmm.. Opal och Pommac som bara para 2ggr totalt hehe.. ja de är inte gångerna som räknas de är ett som är säkert.. De visste man ju innan men beviset verkar finnas i Palans mage hehe.. Bara hon mår så bra som hon gör nu hela tiden och att allt är bra så tar jag med glädje emot de som kommer fast 3 hade varit bra hmm..
Å de är klart Sanna 2 blåpaddor ska de va annars får hon skämmas hehe
Jag tror Opal får sjulingar
Lycka till!!
/Ann.

De är de inte alls de!!! 
De är 3st resten är BARA vätska
Jag tror det blir 4 st ;)
#17 Hahaha det där trodde du inte ens på själv 
Men det är myyysigt med bebbar
Jag kan ställa upp frivilligt som bebismagpussare om du inte hinner själv 
/Ann.

#19 haha ja jag kan nog behöva några sånna om Opal ska ha 7 för Elvira som också ska bo här under mammaledigheten lär väl få kanske få 3st nått så ja de blir några att pussa.. fast jag tror de finns ganska många frivilliga när man har ungar hemma :D
Å nej jag tror de är några stycken där inne har ju sätt magar dom som de säger ska ha om nån dag som är mindre hmm.. då undrar man ju hon har ju 3½v kvar.. hon kommer ju explodera stackarn.. Fast 3 hade varit bra ;) så jag drömmer än Ann hehe.. låt mig göra de
7 hmft du skulle ju inte ta i lite inte..
Ixa jag håller med dig 4 lät helt godkänt.. men jag lägger ut bilder när hon börjar närma sig födsel så kan ju ni proffs få säga hur stor hon egentligen ser ut :D

Usch nu har man ju börjat fått mardrömmar.. de är ju endå första gången men de brukar väl gå bra även om de är många.. dock vet man ju inte hur hon har de vid förlossningen eller nått hmm.. ja usch nu känns 3v som 7år
Visst finns det minst fyra sötnosar där tror jag. Du sa inte vara orolig (lätt att säga) för det där fixar ni så bra. Jag håller tummarna i några veckor för er./Laila

Jag kan också ställa upp som bebismagmpussare! 
Kommer nog ner å hälsar på er ska du se!
Kram Sanna

Hehehe, nej som det ser ut så är det 8
/Sylvia

#26 Tack de känns tryggt.. 
Rekordet ligger ju mig veterligen på 11 bebisar här i Sverige, men det kanske du ska slå? 
/Ann.

Ja å de är ju honan i frågas pappa hehe.. fast mig veterligen brukar väl antalet kunna jämföras med mamman deras inte pappa.. å NEJ 5-6 har jag börjar acceptera i tankarna nu hehe
Jag gissar på 6-7 stycken.
Min Ullis var jättestor från början och sen tyckte jag inte att hon blev nå större(tur det!)
Sista veckorna trodde jag att det var fem stycken…Spännande och se hur många det blir=)

#30 de låter ju bra för fortsätter hon i den här takten är de alldeles för många hehe.. fast du fick ju inte så några du heller… hehe hmm

6 gissar jag på hon ser jämn ut!!

Och om jag inte sagt det innan så säger jag det nu: Vilken underbar teckning och färg hon har=))) Vill oxå ha en sådan padda ju=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#33 Tack :) ja hon är fin min älskade Opal och de var just färgen jag föll för en gång i tiden. Silverpaddor är bra fina de måste ju du med tycka med tanke på din docka där hemma :)
Lycka till nu imorgon och med din kommande kull ska bli roligt att se vad de blir för små sötisar

Pussa på mammakatt och hoppas allt går bra. Hon ser gooo och rund ut. //Kristin

Åh nu har jag känt att de rör sig i Elviras mage man blir så lycklig.. nu känns de så verkligt på något sätt