Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 330 ggr
vettan
0

Skåne flyter bort???

Det känns onekligen så idag. Det har regnat kopiöst och det är vatten precis överallt!! När jag var ute och lekte en stund med katterna sa det bara klafs klafs (vi har sandmark). Men de sprang gladeligen efter bollen iallafallSkrattande. Att jag sen får städa inne spelar ingen roll eller…

Mindfields
0

Tjaaa… det har väl försvunit några meter kuststräcka i stormen? *fniss*

Runsviks
0

Ja, jag pratade med Malmö för någon timme sedan … bokat boende inför kommande resa till skåne… och tjejen berättade vilket oväder och regn ni har haft. Vi har just nu -6 grader och massor av snö… Hoppas ni snart får vår. //Kristin

Theernligans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !

Ja här i Hbg så är det inte så vattningt , ni har fått mer i Södra Skåne,

hör med vår kompis som bor i Malmö , att  ni har haft mer rusk väder . Förvånad

men vi kommer på god 2:dra plats ändå , för här blåser det varje dag nordan vindar Skrikandes

Hälsningar Gunilla

Mindfields
0

Hej Kristin, jag bor en liten bit från Malmö, väderleksrapport är uppehåll, +6C o krokus i knopp! ;)

vettan
0

Ja fy det är nog inte så roligt för dem som bor vid vatten nu. Många hus är ju översvämmade.

Mylingens
0

Just nu är det uppehåll utanför Malmö där vi bor. Men Segeå som rinner några meter från vårt hus ligger otroligt högt just nu och kommer regnet igen så kommer den att svämma över. Vi vill verkligen inte ha in åvatten i huset! //Kaisa

Leffe
0

Se det positivt. Ju mer vatten desto längre bort kommer Danmark "fniss"

Juliette-
0

Vi fick ju massa snö inatt som alla andra jag hoppas faktiskt de får ligga några dagar nu för hundarna var så lyckliga att de inte var sant.. man såg verkligen på dom att äntligen

Mindfields
0

#7 Detta underbara Danmark :) Det blir så himla långt i så fall att mysa i Köpenhamn eller handla billig öl ;)

Leffe
0

#9 Du har rätt Det är synd om ölet