AMMA SÖKES AKUT (LÖST)
5 kattungar födda den 4/1 behöver en amma akut, i Umeå-området. Mamma Belle är snittad pga infektion i livmodern och är efter operationen helt apatisk samt livrädd för ungarna. Alla bebisar mår mycket bra men vi har ingen möjlighet att flaskmata en så stor kull. Hoppas på hjälp…
Jag finns att nå på 090-13 90 64, 0730-57 24 79 eller 070-345 48 97.
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

Vår dörr står öppen som vi sagt! :) Krama om Belle och barnen!
/Linda & Sara, S*Chop Suey´s
Det känns som ett mirakel - nu ligger Belle i bolådan och det ser ut som om hon aldrig har gjort annat än varit mamma… Från att ha varit ömsom apatisk, ömsom riktigt aggressiv (när vi försökte presentera bebisarna för henne) blev hon tillslut sig själv igen, och efter en hel del övertalning tog hon också bebisarna till sig. Framförallt handlade det nog om att smärtan avtog, eller kanske att hon riktigt kom ur narkosen… Jag är så lycklig att jag svimmar, tack gode gud!! Må nu bara mjölken rinna till…
Jag vill ge en stor stjärna i himlen till Lennart och Karin Degerliden, Maria Johansson samt Kicki Igasto som har varit här och hjälpt och stöttat! Jag kan inte med ord beskriva min tacksamhet för detta! Efter två dygn helt utan sammanhängande sömn och pga all oro var jag själv halvt satt ur spel… Och var sin stjärna ger jag även till alla er som har brytt er och velat hjälpa på olika sätt, jag är helt förundrad över hur många änglar det finns där ute. TACK ALLA!!
#1 Tack Linda & Sara, och lycka till med era småttingar också :-)
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

Mycket skönt att höra, håller tummarna, för att resten med går bra
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Så skönt att det löst sig.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Jag håller med #4. Skönt att det löst sig! //Åsa