Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett09-kattungar-till-salu
Läst 1466 ggr
skogisen
0

S*Räserråttan's Emil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja som dom flesta kanske redan känner till-så startade livet inte så bra för den röda killen Emil.

Han bor hemma hos oss i Tyresö  25 mil från sin mamma

som höll på att stryka med av  en förvriden livmoder vid förlossningen--sån tur att Emil klarade sej,Kyss läs mera på www.raserrattans.se

Men killen mår utmärkt numera ,KyssHelröd utan vitt en mumsig krabat KyssKyss

han har två mammor som ser efter honom ,med mat & allt han ska lära sej ,samt 7 syskon i ungefär nästan samma ålder , eftersom jag har två kullar på 5veckor, & 3 veckor, & sen Emil på 4 veckor--livat i holken samt alla stora kissar som ser till att alla trivsSkrattandeSkrattande

Sissi
0

Sötaste lilla Emil Kyss vilken otrolig tur han har som får bo hemma hos dig med två mammor och alla 7 "syskon", lillebror och storebror i ett.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

svarttraskets
0

Även om livet inte startade riktig som den borde så har han ju haft den bästa fortsättningen på den som han kunde få!!!Skrattande

TACK Yvonne att du tar han om vårt barnbarn! Han kunde verkligen inte fått det bättre!!!

Kram

Martina & hela tjocka släkten

Lagbodas
0

Vilka bedårande ögon.Kyss

//Mia

Christina-S
0

Vilken underbar bild. Han är verkligen söt lille Emil.

Jag håller med: Han hade verkligen tur som hamnade hos dig och de två fostermammorna i Tyresö.

Kram

svampis
0

Jag håller med fullkomligt dom tidigare att den lilla Oskyldig Emil inte kunde få det bättre. Va myssigt att ha två mammor och en massa busiga kompisar, ja han har det verkligen bra den lilla snyggingen Kyss har sett det med egna ögon. Ja Yvonne du är en riktig Oskyldig med ett stort hjärta så många Kyss-ar på dig//Ann-Britt

skogisen
0

Tack Kyss

ja han är omhuldad av alla inblandande  KyssKyssKyss

hahahh tror att Emil skrattar Skrattande

MissMikkus
0

En sån solskenshistoria för lille Emil. Tur att det finns hjälp en sån här gång. Sötnosen!

skogisen
0

Nu är Emil 5 veckor & busar med alla kissarna--Chili "min man" ömmar för honomKyssKyss

Margona
0
#8 så sött foto!
skogisen
0

Emil har blivit 7 veckor, & full av upptåg, Kyss

Lagbodas
0

Yvonne jag vet hur mycket du gillar röda katter så denna får du nog väldigt svårt att skilja dig ifrån.Oskyldig Han är så söt…Kyss

Kram Mia

svarttraskets
0

Underbara Emil!Kyss Måste snart komma och pussa på honom och alla hans syskon!Flört

Ibi-o-co
0

Han ser verkligen ut som en tvättäkta Emil, full av bus men såååå snällKyssKyss.

Sissi
0

Super söt! Kyss

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***