S*Räserråttan's Emil
Ja som dom flesta kanske redan känner till-så startade livet inte så bra för den röda killen Emil.
Han bor hemma hos oss i Tyresö 25 mil från sin mamma
som höll på att stryka med av en förvriden livmoder vid förlossningen--sån tur att Emil klarade sej,
läs mera på www.raserrattans.se
Men killen mår utmärkt numera ,
Helröd utan vitt en mumsig krabat 

han har två mammor som ser efter honom ,med mat & allt han ska lära sej ,samt 7 syskon i ungefär nästan samma ålder , eftersom jag har två kullar på 5veckor, & 3 veckor, & sen Emil på 4 veckor--livat i holken samt alla stora kissar som ser till att alla trivs

Sötaste lilla Emil
vilken otrolig tur han har som får bo hemma hos dig med två mammor och alla 7 "syskon", lillebror och storebror i ett.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Även om livet inte startade riktig som den borde så har han ju haft den bästa fortsättningen på den som han kunde få!!!
TACK Yvonne att du tar han om vårt barnbarn! Han kunde verkligen inte fått det bättre!!!
Kram
Martina & hela tjocka släkten
Vilka bedårande ögon.
//Mia

Vilken underbar bild. Han är verkligen söt lille Emil.
Jag håller med: Han hade verkligen tur som hamnade hos dig och de två fostermammorna i Tyresö.
Kram

Jag håller med fullkomligt dom tidigare att den lilla
Emil inte kunde få det bättre. Va myssigt att ha två mammor och en massa busiga kompisar, ja han har det verkligen bra den lilla snyggingen
har sett det med egna ögon. Ja Yvonne du är en riktig
med ett stort hjärta så många
-ar på dig//Ann-Britt

En sån solskenshistoria för lille Emil. Tur att det finns hjälp en sån här gång. Sötnosen!

#8 så sött foto!
Yvonne jag vet hur mycket du gillar röda katter så denna får du nog väldigt svårt att skilja dig ifrån.
Han är så söt…
Kram Mia

Underbara Emil!
Måste snart komma och pussa på honom och alla hans syskon!

Han ser verkligen ut som en tvättäkta Emil, full av bus men såååå snäll
.
Super söt! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***