11 veckor
Nu är bebbarna 11 veckor, så är leveransklara nästa fredag!
Stackars lilla Bacchus, han måste känna sig mobbad! Han är den ända som inte är bokad, den familj som är värd honom har inte dykt upp än, men snart kanske? Han är ju såååå fin vår prins! Om vi ändå kunnat behålla en hane!!
En annan kul sak… fast inte om det varit jag…
Vi låg i sängen och pratadei mörkret, och ozzy vänder sig om och ska tända.. då lägger han benet i något fuktigt… kiss?!
Nä då, det var bara någon av kattungarna som torkat baken efter nr två (olycka)… 2 feta bromsspår va där på vårt lakan! och ett avtryck på ozzys ben!! Jag skrattade (skadeglad som jag är) så jag grät och chippade efter luft!

Hihi…så länge det inte drabbar en själv så är det riktigt roligt, skadeglad som man är. //Kaisa

Mannen min hadde flyttet….

Oj vad tiden går fort.. har ju följt din kull sen den föddes och jag tycker tiden bara sprungit iväg :( usch ska de gå sådär fort för mina med vill jag nog inte ha några.. usch vad hämskt att sälja fast vet man dom de får bra så känns de väl bättre..
Lycka till med de små och du vet jag diggar Bacchus han är ju så fin

Våra fina Ceasarbebbar! Ja Baccus är så fin
Han väntar på den rätta…
Hade en liknande insident inatt fast inte riktikt illa. Fick ta Olivette till badrummet ivart fall sen jag kännt den omisskännliga doften av bajs. Dushen nästa… Ej roligt ett på natten.