Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 290 ggr
Midlands
0

S*Midlands efterlängtade kattungar!

Nu är dom här!Hela 8 stycken blev det=)

mamma: EC S*Wildwoods Uriel,NFO n0924
pappa:GIC S*Isgårdens Astrakan NFO d0924

Hona f0324 Hane n09 Hona f0324 Hane n0924 Hane n09 Hona f Hane n0924 Hane n0924

se mer på min hemsida:

http://hos.sandnet.se/tanja

Dalwhinnies
0

Wow, GRATTIS Skrattande till 8 st!! kanonfina bebisar!!

//Maja

SirMaxwells
0

Ojoj, 8st, GRATTIS!

/Lisbet

Zarkeshas
0

Wow, 8 stycken! Grattis! Oj vad det kommer vara fullt upp om ett antal veckor. :) Sista pojken blev min favorit…

Midlands
0

Tackar!

Ja,det blev ett gängSkrattandeJust nu ligger man bara och kikar in i lådan,men om några veckor lär det bli full fart!

/Tanja

Loas
0

ååh, så härliga, och vad många :):) nu får ni jobb! hehe

vettan
0

Grattis! 8 st :Då blir det fullt upp ett tag framöver.

Denna kommentar har tagits bort.
Bengan
0

Grattis från oss med.

Mvh Bengan

UllisN
0

Grattis till alla åttlingarna Skrattande det står väl inte på förrän det blir full fart hemma hos er/ullis

TailorHills
0

Grattis till åttlingarnaSkrattande.
Pappa/morfar Virus skickar masssor av nospussar till sin duktiga dotter Ullis.Kyss

/Pia

Runsviks
0

Kitty 5  Grattis Tanja till den superfina kullen… Lycka till, det kan du behöva… puu när de sätter igång om en fem veckor. Kram i massor från runsvikarna.

SweetScarlet
0

Grattis grattis hela 8 st Tanja. Vad duktig mamma Ullis är. Pussa så mycket på henne från mig. Snart blir det full fart i ditt hem. Skrattande

/Jeanette

Juliette-
0

Grattis till underverket.. de var inte illa hela 8st phu (jag som har mardrömmar om de) hehe

Frostvikarna
0

ojojoj, grattis de nya bebbarna, 8 stycken, det var inte dåligt! Lycka till!!

LittleL
0

Grattis till dom små trollen;)) /Sylvia

LosGatos
0

Grattis x 8 till bebisarna!
Då lär det blir full rulle om några veckor. Räcka ut tungan
Var in och kikade på dem och fastnade speciellt för Black Jackie och Jackpot. Kyss
Lycka till med dem alla!

//Katarina

Fairyhearts
0

Grattis till alla 8 bebbarna.
Ja det blir många att hålla reda på! Kyss
/Marie

jaanuska
0

Grattis,Grattis,GrattisSkrattande Vad duktig vackra Ullis är!! Bebisarna ser jättefina utKyss

/Jaana & Anders

Midlands
0

Tack så mycket för alla lyckönskningar!

(Trodde det här inlägget var låst för kommentarer,inte för att det gör nåt,man blir gladGlad)

/Tanja

Fairyhearts
0

#19 Under rubriken Kattungeprat som denna tråd ligger under låser man väl inte. Det är under Kattungar till salu.Skrattande
/Marie

Juliette-
0

Om du vill ha den låst som annons får du säga till då läggs den under kattungar till salu.. sånna låsta trådar kan man inte lägga in själv :)

Midlands
0

#20  Hmm knepigt…jag lade tråden under kattungar till salu…i början stod det "låst för inlägg"?Jaja som sagt det gör mig ingetSkrattande/Tanja

Juliette-
0

Du får säga till regeringen här inne lägger de in en annons även där Flört

EddaM
0

Grattis till de små bebbarna och ja det är bara att gå in till någon Medarbetare eller sajtvärden och skicka sin annons o sedan lägger vi in den och låser den åt dig.

MVH Madeleine

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

fjellans
0

Grattis, Grattis till jättekullenGlad
/Rita

SpinE
0

GRATTIS Så roligt med så många: Du får nog lite att göra framöver…Fast det är väl kärt besvär!

WesthKiowas
0

#22 Det är så att det är medarbetarna eller sajtvärden som ska lägga in annonserna för att låsa dem på en gång. Jag trodde att du hade lagt den på fel ställe eftersom du själv hade lagt in den. Så jag flyttade den till kattungeprat. Så nu är mysteriet löst Flört 

Vill du ha den som annons så kan jag fixa det. PM:a mig i så fall.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!