Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 391 ggr
Loas
0

laserpekaren

ja, laserpekaren.. det är ju verkligen den leksaken som mina katter jagar/leker/älskar mest!

men den känns samtidigt så grym.. de kan leta efter den långt efter den har försvnunnit och det verkar vara väldigt frustrerande att de aldrig får tag på den röda pricken. Så ibland vill jag inte använda den, men samtidigt blir de ju så himla till sig när den kommer fram!

Lite delade känslor här… hur känner ni??

Margona
0

Min Smeagol älskar min sambos laserlampa, han blir galen och tycker det är jätte roligt att jaga den röda pricken.

Visst han kan ju aldrig fånga den men så länge han har roligt så fortsätter vi leka med den.

Vi tar fram den ibland så att han inte ska tröttna.

UllisN
0

Mina grabbar hör precis när jag tar i den och de kommer som en hel elefanthjord då.
Alla tre blir helt galna…..

Loas
0

#2 känner igen det där! Skrattande de känner igen ljudet när jag tar upp laserpekaren och då kommer de i full fart och letar efter en röd prick Skrattande

Runsviks
0

Det är ett stort nöje att leka med katterna med laserpekaren. När vi tittar på Telia, 6 år så undrar vi hur hon orkar och varifrån hon har fått sin snabbhet ifrån… vilken fotbollspelare som helst skulle bli avundsjuk på hennes fotarbete. Men jag håller med om att det är lite synd om dem när de aldrig får tag i pricken.
//Kristin

Loas
0

hehe aa. de är riktigt skickliga!! man blir imponerad varje gång. Det är väldigt roligt att se skillanden mellan kattraser oxå och deras snabbhet och smidighet. jag har ju även en birma, de är inte alls lika snabba och skickliga(hihi)Min birma är faktiskt rätt klumpig! så det är lite synd om honom.. SkrattandeLo däremot klättar upp på allt på nolltid etc etc..

ja, det känns grymt att de inte ska få tag på den röda pricken när de försöker så!

anakin
0

Hej alla!

Först o främst ett litet tips! Jag tyckte också det kändes lite grymt att kissekatterna aldrig fick, tag i "röda pricken",Jag gjorde då några pappersbollar att kasta iväg,mmm belöningen kom ju då genastFlört.

Sedan undrar jag,om man vill ha en ny laserpekare,var finns dom att köpa?

///Anki

Margona
0

# 6 Jag vet inte var man kan köpa dem i Sverige. Min sambo köpte den i Thailand.

Bengan
0

Jag vill med veta var man kan köpa en laserpekare. Tror våra kissar skulle gilla en sån.

Mvh Bengan

manlyckans
0

#6 o #8

Laserpekare finns bl a hos Teknikmagasinet.

/Ann.

Loas
0

japp teknikmagasinet lr clas ohlsson! Skrattande alla katter verkar älska laserpekaren!

anakin
0

#10  Oh,vad bra,jag bor nära Kista Centrum där Clas ohlsson finns. Ska bege mig dit!

Tusen Tack för tips.

///Anki

LittleL
0

Hos oss säljs den även i zoo-butiken. /Sylvia

erspers
0

jaa..laserpekaren vi fick i julklapp från RC har vi använt en hel del på sistonde..är inne på tredje omgången batterier nu Skrattande

//Stefan

[michaelalundgren]
0

Hejsan!

Kul att laserpekaren fungerar för er som skrivit här.. Jag och min sambo köpte en till våran katt.. Tänkte att nu ska hon få det roligt.. Men tji fick vi.. Hon ratar den.. Kollar på oss som vi är helt från vettet.. Och vi har försökt många ggr… Så hos oss kommer den inte till användning..

Kanske kan göra det när det förhoppninsvis kommer in en kattunge om några veckor..

/Michaela

Loas
0

#14 hehe jaa. det trodde jag aldrig! men någon måste ju rata den för annars verkar den funka på alla !Glad