sötnos…..
/Maria
Så söt!
//Katarina

mmmm vad söt man kan vara.
//Kristin

åh pluttan!…
/Mia

Helt underbar! Hon ser ut som en kramgo nallebjörn! Vilken benstommer hon ser till att få…hon kommer till att bli en tjusig tjej när hon växer upp! Lycka till med henne! //Kaisa

Oj vad stor tjejen blivit!
Snuttetösen, sååå söt
/Lisbet

Jag håller med, vad stor hon är redan. Uj uj vad tiden går fort, tycker nyss dom föddes. Jättesöt dessutom 
/Marie
*suck* Jag tror nog jag får köpa hela kullen *fniss* tjocka ben från pappa kanske?? ;)))
// Farmor Sophia

#9 Men Farmor då, du får nog snart fullt upp med små bebbar du med eller…..
Fast de är supersnygga så jag förstår att du är lite sugen. Ett tips är "håll dig borta" tills de är sålda OCH levererade *fniss*
/Marie

Goding!! faster Olivette Hälsar
Visst ser hon ut som en liten nallebjörn.. :) En Brummelisa med kraftig benstomme och ett härligt temperament. Hon hade gärna fått stanna, men med Molly här i huset (75% samma linjer) så känns det lite overkill. Holly och Molly är väldigt lika till sättet och de har mycket som är likt rent tekniskt också så jag följer Hollys utveckling med spänning. :)
#10 jo jag vet nog hur det går om man inte håller sig borta *blinkar* tror nog att hebbe lille får slinka ner i jackfickan nästa gång…. tror bara Carro blir glad o slippa mata eller?? *fniss*
// Farmor
#14 Ja du får gärna ta över matningen nu när tänderna börjat komma fram… *hehe*
#15 va bra it's a deal!!! Hmm du tror inte han kommer sakna mamma då? fast Dis tar nog gärna över honom ;))
#16 Han lär nog sakna mig mest tror jag ;) och jag honom så klart…

å suck! vilken liten sötnos!!! *vill haaaaaaaaaa*
ååå vilken sötnos….

Åh en sådan liten Nallebjörn guuuud så goooo. Nästan så man vill äta upp henne hmhmhm *skojade*