Sydkatten någon??
Själv har jag anmält 3 katter dit båda dagarna. Jag bor i Trelleborg så det är på "himmaplan".
Har anmält en katt som vi tyvärr ska ge ett nytt hem, så jag måste byta katt. Undrar lite hur man går tillväga då?
Karolina!

Vi hoppas oxå va på plats i Malmö när det är dags, vi bor bara ca 9 min körväg ifrån Malmö. Ska du byta så ring eller maila Sydkatten och fråga om du kan byta och hur du ska göra. Vem du ska kontakta hittar du på deras inbjudan. Lycka till! //Kaisa

Ja jag hoppas oxå att få plats i Malmö, har anmält 2 katter dit. Men antagligen har de kommit med, då det stod att det var fullt båda dagarna några dagar efter att jag hade anmält. Men det är ju inte säkert, men jag håller tummarna.
OPm du nu ska byta katt, fattar jag det som om du ska skicka ett brev till dem med ändringen senast senast en vecka innan utställningen. Men ring dem för säkerhets skull.
//Susanne

En vecka innan är nog alldeles för sent att göra en ändring, då har nog redan katalogen gått i tryck. Gör det så fort som möjligt för sen finns risken att det är fullt i den gruppen som du vill byta till, det har jag själv råkat ut för och det är tråkigt att pengarna bara är utslängda i onödan. //Kaisa

skönt tar bara ca 40 min från Hbg