Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 371 ggr
SillyZones
0

Här är Avalon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har vi fått hem vår nya kamera, och nu har det givetvis premiärfotats katter så det bara sjunger om det. Här är en ansiktsbild på Avalon.Kyss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Froydis
0

det er så gøy å ta bilder med ordentlig kamera!! regner med mange vakkre bilder fra Dere fremover :)

Mylingens
0

Så fin han är! Han på minner lite om vår Sims. //Kaisa

SillyZones
0

#1, Det kan du räkna med! Här fotas det hela tiden nu, haha!

#2 Åh, men det är en hona! Och ja, hon är jättefin. Litet "valpig" förstås hon ska snart fylla 6 månader.

Mylingens
0

Hihi…som det kan bli! Jag var väl inte riktigt vaken…Generad

Tittar man och jämför bilderna så är Avalon mycket mer feminin i uttrycket än Sims, precis som det ska va! //Kaisa

Juliette-
0

Oj vad stor hon blivit lilltjejen.. jätte fin Mer Mer Mer Bilder vill vi se

Maria_a
0

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh va vacker hon är… jättekul att få se bilder på skönheten… hoppas på fler , ge henne en stooooor kram från oss,
PS nu har vårt 3:e underverk tittat ut så han skickar också en kram till er Flört

UncutDiamond
0

Vilka vackra gröna ögon

Bengan
0

Fina katter och bra bilder. Det är kul att fota katter, speciellt med en ny Kamera.

Mvh Bengan

SillyZones
0

Hej Maria, roligt att "se" dig. Jag har funderat på hur det har gått för dig. Grattis till lillkillen!!! Hoppas att ni har det bra allihopa. Förstår att du har det du gör just nu ;-)

Här kommer fler bilder på Avalon. Hon är så vacker!

SillyZones
0

… Och en till! Och tack för era vänliga inlägg allihopa! Ni vet ju hur roligt det är att visa upp sina älsklingar…

Runsviks
0

Jaa, hon har vuxit… tiden går. Vackra foton på en vacker katt. Kommer hon med till Umeå? //Kristin

mariamia
0

Åh så skoj att få se Avalon igen. Henne följde jag hos Maria S*Anbema´s. Så vacker hon är….

/Mia S*Eklövet´s

SillyZones
0

#11, Nej hon blir inte med till Umeå den här gången. Hon kommer att ställas ut första gången i Östersund i slutet av April.

Vrethagens
0

Hej på dig!

Äntligen!! Jag har väntat på att få se lite fler bilder. Har varit på din hemsa ngr gånger o kikat. Hon är jättetjusig. Vilken härlig färg dessutom! Jag vet att det är ett tag tills april, men lycka till ändå!  Vi hörs!

Hälsningar Åsa

SillyZones
0

#14 Ja jag hoppas att hon växer i sig själv, just nu är hon en tanig, valpig sak, haha. Men hon kommer nog bli väldigt fin! Vi vill bara att hon ska lägga på sig litet tills i April, just nu är hon litet tanig, men hon röjjer väl av sig allt hon får i sig. Lycka till i helgen nu, jag kommer att tänka på er!

guldparlans
0

Hon är vacker lilltjejen…Lycka till med henne!

//Maria

av Edelmann(N)
0

Å vad vacker hon är Kyss

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net