Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 12-omplaceringar
Läst 1120 ggr
Juliette-
0

Basilika behöver ny familj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Lapommis Basilika NFO f0924 föddes 070210 här hemma. Hon är efter S*Silvernalle's Opal & IC S*Grianan's Delling måste nu hitta en ny familj. Hon är en snäll lite blyg tjej som inte trivs att bo i barnfamilj och det är just därför hon letar ny familj. Hon är kastrerad sedan länge och vill endast vara sällskapskatt och mystjej hos någon med mycket tid för henne. Hon bor med katter idag som inte är något problem så det tror jag inte är något problem om det finns i nya familjen. Hon är frisk och kry.

Maila eller ring mig om ni är intresserade.

(emelie_julla_@hotmail.com , 021-141231)

(På bilden 10½månader matte skulle försöka fota nya har några äldre med om man vill se med om intresse finns.)

Juliette-
0

Stoppade tråden på helt fel ställe dock så har någon lust för jag får det inte att fungera får ni som kan flytta det till omplacering

LaSadie
0

Kollar runt bland mina nära och kära =)

Juliette-
0

#2 Tack destå förr hon finner nya hemmet destå bättre

Sissi
0

Vilken sötnos, hon hittar nog snart någon snäll person som faller för henne och som kan ge henne den tid och uppmärksamhet som hon behöver.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Juliette-
0

#4 Ja jag hoppas det så hon slipper bo med små barn som hon så bestämt sagt till hon inte vill.. matte är dock förtvivlad men tänker på Basilika

Kattilaforsens
0

Vad fin hon är. Hoppas att hon hittar sin nya familj snart.

SannaE
0

Lilla Silika vännen då!
Kan tala om att vi har en Cayenne, som är en kullsyster till Basilika.

Och hon är en jättemysig katt!
Så jag hoppas verkligen att de finns någon som kan låta Silika flytta in och få leva som den prinsessa hon är!

Humletassens
0

Tipsat en vän om Basilikan. Hoppas hon hittar sin tvåbening snart! Cool