S*Tam-Trion's Pim Pim
Idag blir Pim Pim och hennes syskon 8 månader och jag tänkte fira detta med en ny bildtråd och ett nytt fotografi.
Hade önskat lite mer päls på lill tösen men den är iaf på väg…
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Åtta månader redan!?!
LitenSkiten växer så att det knakar ser jag.
Hippili Hipp på 8 månaders dagen !
Puss på nosen 

Pappa Lairon och hans burköppnare skickar mååååååååånga nospussar
#4 Pim Pim hälsar med ännu flera nospussar till sin pappa som fyllde 4 år här om dagen!
Grattis i efterskott!!!

Så söt hon är, ser ut som en riktig mini lady
.
Längtar till min egen blåpadda extra mycket…

Hon är så söt din "lilla" Pim Pim. Och med lite mera päls blir hon en bedårande ung dam. Och den kommer, den kommer. Ibland får man ha lite mera tålamod bara 
#6 Mini Lady, det var gulligt.
#7 Jag ser tendenser till att mer päls är på gång, längtar…

Lilla sötnosen!!
Hon ser ut att ha en superpäls med härliga täckhår.
Hennes halvsyster har inte så lång päls men kragen finns där.
Juicygumman skickar nospussar till sin "syster"!
Jättesöt flicka!
#9 En STOR PUSS till Juicygumman från oss alla på Graniten!
Pim Pim har verkligen en kanonpäls med massor av täckhår och inte alls så där mjuk som dillutionspälsar kan vara.
Den andra…
Äntligen börjar öronen "ramla" på plats också.
Nu var det länge sedan jag la ut några bilder på Pim Pim, så här kommer några december bilder på min lilla tjej.
Den 19 december blir hon 10 månader men hon beter sig fortfarande som en liten kattunge, längtar sååå tills hon är mogen för egna små kattungar. Men hon får förhoppningsvis får hon snart några småsyskon som hon kan träna på så länge.
Den 19 december blir hon 10 månader men hon beter sig fortfarande som en liten kattunge, längtar sååå tills hon är mogen för egna små kattungar. Men förhoppningsvis får hon snart några småsyskon som hon kan träna på så länge.

Så fin hon blivit nu med krage och mer päls. Och öronen ser ut att vara på väg åt rätt håll med. Söt tjej 

Vilken sötnos…….
//Mia

fattar inte att Lairon har fixat en son fin kattunge 

Grattis till Pim Pim's 10 månadersdag
//Kevin Helly (Son till Martina Helly "S*Svartträsket's")
Vad stor hon blivit och vad roligt att kragen är på utväxt.
#22 Vad gullig du är!
#20,21,23 Tack så mycket!
Jag vet att hon inte är perfekt men i mina ögon är hon världens vackraste lilla blåpadda och hon är så otroligt gullig och sällskaplig.
Idag har jag tränat på att ställa in alla inställningar manuellt på kameran, inte världens bästa ljus för att lyckas tyvärr. Här är iaf en bild på Pim Pim där hon inte spärrar upp ögonen som hon brukar göra, dock lite mörk och kall i färgen.