Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 553 ggr
vettan
0

problem med hemsidan!!!

Hej har gjort ny layout på hemsidan och nu får vissa skrolla på sina skärmar men inte jag med min 14" skärm. Glad för hur det funkar hos er. Jag vill inte att folk ska behöva skrolla.

www.rotvaltans.se

Uffe
0

Menar du scroller i nederkanten?  För någon sådan får jag inte

Loas
0

mestadels behöver jag inte skrolla, jätte fin hemsida, snygg stilren layout:) jag har en 19" Wide.

vettan
0

#1 ja det menar jag, skulle vara tydligare kanske. Har du varit inne på alla våra sidor? vad har du för upplösning i skärmen?

Uffe
0

Jag har varit inne på alla sidor, jag har upplösning 1024x768 laptop

Zygots
0

Halloj!

Här funkar den perfekt, och fin är den också.

vettan
0

Tack för all hjälp!!!

vettan
0

puttar

Runsviks
0

Jag sitter vid gamla datorn med skärm 17" och upplösning 1024 x 768. då får jag en skrollist nedtill. På den nya burken 19" skärm och upplösning 1280x960 ser din hemsida jättefin ut. GRATTIS till ett snyggt arbete. Alltid lika roligt att komma in på snygga, stilrena hemsidor.

Sitter nu och jobbar på en enkel hemsida åt en kattungeköpare. Tjejen har inga html eller hemsides erfarenheter. Så jag måste tänka till och göra den så enkel att hon kan sköta den själv via frontpage. En utmaning men kul.

vettan
0

#8  Tack! Ser du all text eller försvinner den till höger? och fotona? Tycker själv det är irriterande med för mycket skrollande. Jag kan tåla att där är en scrollist men inte att texten försvinner.

Runsviks
0

Hej Rose-Marie!

Jag testade att minska ned valkommen.jpg till 950px (den stýr bredden på dina sidor) och då blir det ingen skrollist nedtill. Din bredaste tabel är 906 på varakatter.html.  Det är bara lite skroll men jag förstår om du vill att det ska se bra ut. Och det är väl fortfarande många som använder 1280x960.

http://runsviks.se/varakatter.html

Hör av dig om du vill att jag ska kolla mer.

LittleL
0

Din sida ser bra ut på min dator. Jag har stor skärm och samma upplösning som ovan. Men visst är det irriterande att hemsidan inte ser likadan ut på alla datorer. Jag har gjort missen att välja ett teckensnitt som inte finns på alla, vilket innebär att det inte alls blir samma på min dator som på andras. Bara dom som har "Daniella" ser den på rätt sätt:(  /Sylvia

Seerath
0

Ser bra ut på min 19"-skärm med upplösning 1600x1200

WesthKiowas
0

Jag har upplösning 1024x768 på min laptop och jag får scrolla på alla dina sidor… Men väldigt lite.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Awanathas
0

får oxå scrolla här på jobbet,sidleds men det är inte mycket och jag behöver inte scrolla för att läsa eller så nåt som bara kan synas halvt om man har så det går att scrolla sidleds!:)

dock saknar jag en kullsida på er hemsida Räcka ut tungan

vettan
0

#14 har kullsida på kattungesidan där är länk till kullar.

EddaM
0

En sak som jag såg var att där du presenterar dina katter så har du skrivit alla katters namn i början av presentationen utan för Olivette.  Kanske ser bättre ut om du klämmer in hennes namn i början oxå? Ett förslag bara=) Annars ser det jätte bra ut o fina katter har du=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

vettan
0

Hej nu har jag ändrat om lite så jag tror inte där ska vara någon scrollist längre. Tack alla!

vettan
0

Blev dubbelt ser jag.

Runsviks
0

Jag hade precis ändrat till 1280x960 för att kolla en sida jag håller på att bygga så jag kollade din sida igen. Nu ser det bra ut. Ingen scroll i nedre kant. Gillar din sida, snygg och ren med många fina foton. Lycka till med din nya sida. //Kristin