Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 587 ggr
mina
0

Tycker ni?

Tycker ni att jag ska ändra användarnamn till mitt stamnamn? Som är Vålbrändans jag ser att det är många som använder sig av sina stamnamn./ Marina

Sisikarlstad
0

Jag har inte ändrat jag kallar mig ju Sisikarlstad o mitt stamnamn är S*Silverfåran´s.

Runsviks
0

En kompis till mig vill ändra sitt användarnamn. Men hur gör man det? Jag personligen skulle viljla att ni som har stamnamn använder er av dem. Lättare att veta vem som skriver och vem man chattar med.//Kristin

Merlyn
0

Jag hade mitt stamnamn från början men så var jag inne och kikade på min sida och hade en kisse som hjälpte till med tangenterna Fundersam resultatet blev att jag hade sagt upp medlemskapet i fokuset Skrikandes

Därför fick jag sedan logga in med mitt förnamn.

Sisikarlstad
0

Men att ändra sitt namn måste man ju öppna ett nytt medlemskap eller? Hur gör man då??

Syllan
0

Har också funderat på detta?? Är så lätt att veta vem man pratar med när personen använder sitt stamnamn. /Sylvia

Mylingens
0

Men om alla ni ska byta till ert stamnamn så kommer jag att bli alldeles förvirrad *s*, nu har jag ju lärt känna vem ni är. //Kaisa

Sisikarlstad
0

Men en fråga måste man bli ny medlem för o byta namn???

Eydimork
0

Jag bytte namn här och då var jag tvungen att avsluta mitt medlemsskap och omregistrera mig. Det går alltså inte bara byta namn.

Runsviks
0

Att kunna byta medlems-namn skulle vi kanske kunna önska av de ansvariga för iFokus. Eller är det omöjligt?

Tita
0

Mitt stamnamn är Lohöjdens men jag kallar mig Tita vilket är ett nick på mitt namn (Marita)

Schackis
0

Mailade Camilla senast den 8/1 och frågade ang namnet, hon svarde mig att det tyvärr inte går att byta namn, då måste man avsluta sitt medlemska och öppna ett nytt.

//Jessica S*AsKett´s

WesthKiowas
0

Hejsan alla!

Kanske uttryckte mig lite dumt till #11 Jessica, man måste inte avsluta sitt medlemskap för att kunna skaffa ett nytt. Men tyvärr går det inte att byta namn. Det skulle bli på tok för rörigt på sajterna om man kunde det. Finns folk som missköter sig och då skulle de lätt bara kunna ändra namn för att "försvinna".

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

majema
0

#12 Synd att det inte går Gråter, fast om någon missköter sig kan den ju alltid bli ny medlem med annat namn också eller?
Jag funderar på att skapa ett nytt medlemskonto för att byta namn till stamnamnet men det känns inte såå kul. Fast inte omöjligt.
En sak som skulle underlätta vore ju om man kunde ha en fast signatur under. Det finns på andra forum. Då kunde man ju om man ville ha tex sitt namn + Stamnamn. De som vill kan ju ha något annat eller inget alls på det sättet. Man är ju lite lat så man orkar ju inte skriva så långa avslut varje gång. Generad
/Marie S*Fairyhearts Flört

Runsviks
0

Jag tror inte det är bara att vi medlemmar inte ska kunna byta namn utan det är hela programeringen bakom ifokus… något i vårt medlemskap måste vara unikt och följa oss i allt vi gör på iFokus, så att inte mitt inlägg blir någon annans inlägg osv. //Krisitn

mina
0

Tack för era svar jag behåller nog mitt användarnama det låter enklast  mina/ Marina

Runsviks
0

Jag hittade den här tråden inne hos foto ifokus… så det är på gång att ni som vill kan ändra medlemsnamn…

http://foto.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=66d0ab03-5d4f-42b7-81be-a3b2d4b58969

se inlägg #6 från Stefan.

Denna kommentar har tagits bort.
LittleL
0

Nu har jag avslutat mitt medlemskap iaf. Mitt nya namn är samma som mitt stamnamn. Hoppas att alla ska känna igen mig ändå. /Sylvia

Silverfarans
0

Nu heter jag Silverfarans.Kyss //Susanne