Jag ger nog upp, jag är för ovan med forum… Jag skriver o skriver o inget händer
Nåväl, försöker igen. I första inlägget skulle det stå att jag saknar bilder på våra skogisar som har några år på nacken. Här kommer bild en igen på hela katten
EP EC S*Rockringen's Johnny Rotten. rödtabby skogiskastrat, hane. Fotad idag av mig och ägs av densamma. Hälsningar Barbro
Superfin och jag antar "Still going strong". Hur gammal är han? /Sylvia
wowww… vad fin 
det skulle varit en hemsida för alla skogisar över 10 år eller så. 
Här kommer en annan gammal skogis som jag hälsade på i sverige nu i höst.
Hon var då 17 år. Vist är hon fin
Kommer tyvärr inte ihåg namnet men kan ju hitta ut.
Så tog jag några bilder av hennes halvsyster som bor ihop där också men hittar dom inte på datan nu. Hon hade börjat att bli sjuk (njuren) när jag var där men värkade annars i fin form.
Hon blev 18 år i Mai 2006.

#2 Tack tack, still going strong här hemma iallafall. Han blir 13 om tre månader, vilket självklart skulle stått med 

Han är superdupersnygg den killen. Har sett honom i verkligheten på utställningar för ett antal år sedan
Kul att han fortfarande är still goinh strong 
MVH/Suzan

#1: Han är vacker! En av de där "stora och kända" när vi började så han är en av de där jag inte direkt glömmer. Undrar om han inte blev EC när vi var i Norge på utställning första gången 1997?

Verkligen en fin kille Jonny Rotten! 
Jonny Rotten en super fin kille
//Maria

Jag blir glad när jag ser era fina "gamla" katter. Tänk om alla katter fick ha det så bra och bli gamla med god omvårdnad. Hoppas dom får ha många fina år tillsammans med er./Laila.

Åh vilka fina "gammla" katter!!! Själv har jag inga så gammla katter ännu! Lycka Till med dem!!

Det är verkligen mysigt med riktigt gamla katter dom har så stor personlighet, man känner dom så väl, å speciellt om man själv har fött upp dom. Tänk att få ha dom från vaggan till graven, det är fantastiskt
#1 Johnny Rotten är en riktigt vacker katt med häftig look! Ja, trots att han är röd.. ;) *hihi*
Men NFO på 17 och 18 år måste ju vara sveriges äldsta ?
Den som jag la ut bild på såg ut att vara i mycket bra kondisjon 

#19.
Dikkidunder har jag ju sett a live, i hans ungdom, och ställt emot han på den gamla tiden, kul att han fortfarande finns med oss
// Rita
Jag brukar inte skriva här, men när ämnet är gamla katter så kan jag inte hålla mig. 
Jag bidrar med bild på min äldsta skogis, S*Kei-o-Nett's Grace. Hon fyller 18 år den 3 februari. Undrar vad en myndig skogis får säga till om??? 
Bilden är tyvärr nästan 1 år gammal, men jag ska försöka ta ny bild på henne, bara det blir tillräckligt ljust någon dag så att jag kan fota i dagsljus. Detta eländiga mörka väder som inte är foto-vänligt. 
Sedan har jag även två pojkar på 14 år resp 11 år.
# 23 En myndig skogis får rösta, köpa folköl och cigaretter, gå på krogen ta körkort mm. Allt som vi får, är det inte så?? 
Mvh Bengan

Vilken underbar och fantastisk tråd ….
Jag blir så glad att återse alla vackra "mogna" skogisarna.
… men man blir så sentimental & får tårar i ögonen …
Tack ALLA ni som visat upp era dyrbara skatter
//Ylva

Åh vad skojigt att se många av de katter som finns bakåt i våra stamtavlor… Så otroligt vackra & stolta….
/Mia
#28 och #30 Vad heter katterna?
Susanna

#28-30 så söta!!!
Härligt att se alla "gamlingarna". //Mvh Malin
Det är så underbart att se dessa gamla katter, synd dom nästan aldrig visas upp, det är ju dom som är grunden för vår avel.
/Lisbet

synes 18 åringen er kjempelekker, og så store fine øyne!!! de savner jeg på dagens
#31. 18-åringen heter IP S*Kei-o-Nett's Grace. Bruntigré med vit tå.
14-åringen heter EP & IC S*Tigerögas Chevalier-De-Malte, rödsilvertabby-vit.
#34. Ja, det är härligt att ha en så gammal katt som fortfarande hänger med. Hon är drottning här hemma. Det är ingen som ger sig på henne i första taget, trots att hon har tappat mycket muskler. 

#36 er inne og nyter bade dine nye og gamle katter rett som det er jeg, er ikke så verst din lille Nyperose heller da..
Härlig tråd med alla dessa gamla skogisar som man tyvärr inte haft tillfälle att se så många av IRL. Plötsligt är det inte längre bara ett namn i stamtavlorna; det blev ett ansikte oxå 
/Ann.

Så kul att se dessa värdiga "åldringar" de ser ut att vara i väldigt bra skick.
Jag har både Jonny rotten och Solslingans Don Juan i min hanes stamtavla.
34 Frøydis?
Mener du det bildet jeg la ut? Du skulle SETT for en FLOTT pels hun hadde..helt vanvittig for en så gammel dame.
Hennes halvsøster som jeg hilste på MÅ jo være den eldste i sverige. Hun ble som sagt 18 år i mai 2006.
Å den jeg la ut bilde av blir 18 år i år men jeg husker ikke når det var. Jeg var helt UTROLIG å se disse to live da jeg var der.
Er godt mulig at den eldste ikke lever lengre. Jeg tittet på stamtavlene og må si det var myyyye der som jeg aldri hadde sett før heller. Dette var gode gamle orginale stamtavler (svenske)

Pia, de damene husker jeg du viste frem bilder av ja, fantastisk å se slike damer (og herrer) som bærer preg av skogen så sterkt i seg..

Hej!
Vår första skogkatt hona (Mhorrses Kerria) fyller 9 år i April och är fortfarande fertil. Hon mår som en drottning och får sina kattfnatt varje dag och ser till så det är ordning och reda med alla katter och oss tvåbenta.
//Veronica