En skönhet...

Det kan jag förstå att du gör=) Själv går jag ju hemma och längtar efter kullen som snart kommer här hemma=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#1 När är det din tjej ska ha bebisar??
Min Thelma ska ha den 11 feb och man längtar så man spricker och nyfiken är man:0))
//Maria

Hon är planerad till den 23:dje januari=) Hon börjar att se päron formad ut. Jaaa man gör ju det, det är så spännande för man har ju ingen aning om hur de kommer att se ut. =))
S*Luddhuvet´z
Hon är jättesöt.
Susanna

en liten diamant ja :)

Väldigt lik sin pappa och farfar. Men mest lik pappa. Grattis till henne!!!
GRATTIS!!! Jag vet precis hur du känner det hihihihi Väntan är lång när man väntar på ngt GÖTT!!! Lycka Till med henne!

Mmm ja helt bestemt en skønhed.
Hjertelig tillykke med hende
Jaa ni kan inte ana vad glad jag är för att jag fått förmånen att köpa denna lilla dröm för det är precis vad hon är. Min lilla dröm precis lika vacker som pappa Miracel och farfar båda dessa vackra katter är verkligen riktigt *mums* alltså
//Maria
Hej ! va söt!! från smurfans

Klart att hon är fin

Nämen oooh så söt.
Förstår att du längtar.
.
///Anki S*Järvaskogen's

Hon ser jättefin ut, grattis!
mvh Malin

Grattis till en vacker tös och lycka till med henne.
åååå men gud vad söt 

Hon är verkligen kalas söt och jag förstår verkligen att du längtar.. mamma ska hämna sin nya kille på fredag så snart har jag en liten bebis när om jag skulle få abstinens hehe.. fast med Cornelia 6månader så inser man att de räcker ganska bra vill jag lova

Hon är super söt. Kullen som jag väntar är ju lite släkt med henne då S*Magoria´s Manowar (som är pappa till kullen) är hel bror med Mums. =)))
S*Luddhuvet´z

#15 Vilken mysig bild. Hon ser ju verkligen för gullig ut. 
Lycka till med henne.
/Marie

Hon har fått en underbar päls nu:) Faktiskt finare i verkligheten än på kort.

Mmmm, vilken ljuvlig liten blomma.
//Anne-Li