Hamar i maj
Boende i Norge är alltid klurigt.Vi funderar på attt åka till hamar i maj, någon som har tips på boende. Antingen i stuga, eller också camping med husbil.
Mvh Bengan
Her er noen linker til campingplasser med stugor(hytter på norsk)
Hej!
Hör med Jessica Askett. Vi bodde nära utställningen. 200 meter till Entren. God Jul och Gott Nytt År!
Mvh Maja.J
Tack Maja, ska höra med dem.
Mvh Bengan

Hej Bengan
Vi har en husbil som vi hyr ut. Ni kan se den på min hemsida. Finns där en länk till husbilens egen sida. Vi har inrett den så att våningssängarna går att sätta nät på med ett enkelt handgrepp. Så man kan ha katter med sig från två olika katterier. Förutom våningssängarna så finns det bäddar för 4-5 personer, beroende på hur stor man är. Husbilen kan ni se på www.missmikkus.se Vi hade husbilen med oss på WW i höstas. Det gick över förväntan med katterna. De har en skaplig yta att vistas på, där man kan ha kattlåda, mat, liggbon eller vad man nu önskar själv. Titta gärna in.
Hej Mikkus
Husbilen såg fin ut, men eftersom svärföräldrarna köpte en husbil i somras så tar vi nog den om vi beslutar att åka husbil. Det där med att de betalar och vi lånar tilltalar mig
Jag tror det var samma märke på karroseribyggnade, men deras är kortare, 4,85 tror jag.Men det räcker åt två vuxna och två kissar. Deras är byggd på Fordchassie.
Mvh Bengan
Blir inte rikltigt klok på var saker och ting ligger i Hamar. Är det långt mellan Hedemarkstoppen och OL Amfi. Finns det något boende när OL Amfi?? Hoppas någon av er varit där.
Mvh Bengan

Du har ett bra ställe att bo på som heter Vikingskipet Motell som ligge ri närheten av Ol-Amfi. Det var MKT populärt av alla svenskar då vi var där i juni 06

Tfn nr står på inbjudan till utställningen
#8 Tackar, ska kolla det.
Mvh Bengan