Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 324 ggr
Vrethagens
0

Vår fredagkväll...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fullkomligt äääälskar mina djur,,,  såhär ser det ut hos oss en fredagkväll!! Vill inte ens tänka tanken att några av dem ska flytta inom fem veckor,,usch.. Jag njuter av varje dag och varje sekund!

Åsa och de fyrbenta hos S*Vrethagens!

EddaM
0

Det förstår jag att du gör=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Anne-Li
0

Åh, vilket härligt gäng. Ser ut som hemma hos oss, en salig mix av hundar och katter.
Vad vore vi utan våra älskade djur……….???? Inte mycket.

//Anne-Li

SillyZones
0

Ah, det ser härligt ut! Kommer så väl ihåg de där myskvällarna i soffan framför tv-n med ett gäng små ystra kisseungar som fanns överallt.  Ta vara på tiden, den går alldeles för fort!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

SillyZones
0

Hr du fått bekräftelsen till Örebro ännu, då Åsa? Jag är sååå spänd hur det kommer att gå för lilltjejen!Hemlis

Vrethagens
0

Hej Jessica! Jo, jag har fått bekräftelsen! För en gångs skull går det min väg och vi kom med!! Jag är jätteglad! Det ska bli såå roligt att höra vad domarna säger! Jag tycker hon är såå fin!

Funderade en stund på att anmäla till Ume, men det är liiiite långt. Hoppas det går bra för bröderna hennes dock, de skulle väl dit? 

Kommer ni förbi stockholmstrakten innan de är "flyttfärdiga" kan ni väl komma och hälsa på!!!???

Tinis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ååååh vad mysigt! Måste komma och hälsa på dem snart igen.  Pappa Igueldo hälsar så gott till de små. Glad

Vrethagens
0

Du är välkommen Tina! Hälsa pappa Igueldo att han har fiiiina barn härhemma! Kramis

Tinis
0

Jag längtar redan efter sötnosarna! Kyss Tror att Igueldo vet vilka finfina barn han och Ester har. Flört

Juliette-
0

Gud vad härligt de ser ut jag ser så fram emot när mitt lass kommer.. lagom till dina ska flytta :O usch jag vill aldrig att mina ska flytta gud vad hämskt de kommer vara..

Kommer så väl ihåg när jag hämta tjejerna i Sundsvall gud vad hämskt de kändes att ta tjejerna ifrån Jessica.. usch vad svårt de måste varit..

Nej de är kul att ha men inte att sälja ändå kommer man göra om de flera ggr om..

Hoppas vi ses snart du får ställa i april i västerås eller utanför blir de bara så du vet ;)

Juliette-
0

Lycka till i Örebro föresten kan inte tänka mig de kan gå dåligt… jag tippas på Ex1 NOM BIV & BIS ;)

Vrethagens
0

Tack för lyckönskning! Vi får se hur det går! Det ska bli roligt att ställa henne och intressant att se hur hon hanterar "situationen" .. Synd att inte Cornelia kom med!

Tinis
0

#10 Ja, med tanke på hur otroligt vacker Tequila Rose är (såg henne live härom veckan) så är det inte alls omöjligt. Vi håller tummar och tassar för det! Glad

Vrethagens
0

#10 o 11

Vad gulliga ni är!

Vrethagens
0

# 10 och 12 givetvis!! sorry!!

Tinis
0

#4 En jättefin kull, Jessica!

Tinis
0

#14 Det är ju  som du vet fler än jag som tycker att TR är både snygg och mycket rastypisk. Glad

SillyZones
0

#15 Tack så mycket! Jag är såå stolt över dem!

#5 Åh, vad roligt det hade varit om ni kommit till Umeå. Ja, Tequilas bröder ska ju ställas ut där, det ska bli otroligt roligt att träffa dem och deras matte. Ni får komma till Östersund sista veckan i April i stället!Kyss

Det skulle vara så roligt att komma och gälsa på dig, Åsa! Faktum är att jag smider litet planer på att åka neröver, jag har ju en syster som bor i stora stadenFlört som jag hade tänkt att besöka. Nu inväntar jag bara hur det blir med schemaläggningen på jobbet. Det skulle vara så roligt! Lycka till i Örebro nu, jag tror att det kommer att gå jättebra för er!!