Beslutsånger

Även om jag älskar rött skulle jag välja cremekillen. Vet inte varför men han tilltalar mig mer än den röda 

Jag gillar också rött det var meningen att jag skulle ha han men nu vet jag inte.
Alltid svårt att avgöra på ett par bilder, men jag skulle välja cremehannen utifrån vad jag ser. Han ser ut att ha bättre linjer i sitt huvud.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
håller på creme utifrån bilderna men som sagt,jättesvårt o avgöra från dom enbart.
S*Winsnes Wilda

skulle välja cremesilver hanen tror jag men ingen av dem tilltalar mig!

Creme killen =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Som sagt, jättesvårt på bilder, men jag går emot alla, tycker den röda killen ser ut att ha bättre öronplacering och haka, men jag är absolut inte kanon på detta
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#8 Vad är det för fel på dom då ?

Vet ingenting om vad som ligger bakom osv, och därför är min åsikt högst okunnig. Men jag föredrar den röda! Cremekillen har för små ögon som ser alldeles för djupliggande ut. Röda killen har mer öppet uttryck. mm..
Lycka till med ditt val!

Creme killen har bättre linjer i sitt huvud därför tilltalar han mig mera..men är han inte solid?

Jag tror inte att han är solid. Ser mönstrad ut. Jättesöt
Vart kommer dom från?

Hej
jag kan lova dig att cremehanen är finare, har sett honom Live nu sen han va nyfödd!
Han är väldigt fin att titta på!
Väldigt snygga öron!som sitter perfekt! Bra haka, fin profillinje, härlig trekant!
Det är ju sån skillnad att se dom Live
och jag lovar dig att Cremehanen är mycket bättre
De går inte att förklara men hela han och så mycket finare. Han har en sån utstrålning!
Lycka till med ditt val!
Du ska ju givetvis välja den som faller dig mest i smaken!
Men just tekniskt är det Cremehanen utan tvekan :)
// Sanna

Tack Sanna för alla finna foton på killarna
jag vet att du har sett dom sen dom var små jag ska bestämma mig innan helgen har lovat uppfödaren det.
Hade jag varit du hade jag nog letat vidare efter den perfekta katten.. :) Men lycka till!
Låt ditt hjärta följa ditt val av kattunge, då brukar det bli bäst.
Mvh,
Eva-Helen
#18 Finns den perfekta katten
Mvh,
Eva-Helen
Säger som Eva-Helen, följ ditt hjärta!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#19 Ja, det gör den! Perfekt för ägaren.. :) Sånt är ju väldigt individuellt. Av erfarenhet vet jag att man aldrig ska köps en katt som man inte känner för till 100%. Det ska verkligen kännas i hela magen.
Finns det något på kattungen som du önskar kunde vara bättre skulle jag rekomendera att leta vidare. Ska man ha katten till avel är det väl ännu viktigare att man hittar katten med de speciella egenskaper (även utseendemässigt) som man söker. Säger inte att TS inte är nöjd med nån av dom menar bara rent allmänt nu.
#21 Det var mera som en skämtsamt kommentar.
Alla köper vi husdjur som är "perfekt" för just den enskilda individen och då lägger vi alla in olika kriterier vad som känns "perfekt" för oss.
Mvh,
Eva-Helen

Tack alla för era åsikter
angående perfekt så ska den också passa dom honor man har hemma och det kan vara svårt för det är inte bara utsendet utan även stamtavlan som ska stämma också. Jag har sökt länge efter en röd utan vit men med mönster och det är svårt.
#23, jag vet hur det är när det ska funka med stamtavlor,utseende,känslan m.m känns dom inte 100 % så vänta. vet minst 2 uppfödare som väntar kull där det kan komma vad du vill ha.
S*Winsnes Wilda

vi kommer nog få utan vitt med mönster. Hela USA-kullen var utan vitt men med mönster 
Sen poppar det upp flera med mönster och utan vitt titt som tätt 
Är det kattungar från Mångårdens?
#14 Jag tycker att ser jätte fin ut, det finns alltid små detaljer som kunde varit bättre på nästan alla katter. 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack alla det var kul att få era synpunkter på killarna. Jag lägger nog ut en tråd när jag köpt en ny hane så får ni se vad det blev.