Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett07-beteendefrågor
Läst 1130 ggr
embla2
0

Kärleken är evig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan.

Har en kastrerad hane sen 2år som fått kärleken om baktassen.Oskyldig För ca 1mån sedan fick han en ny kompis i sin flock o det blev en liten tjej av annan ras..Han blev som förbytt. Han blev kär. Han uppvaktar henne väldigt mycket o då helst på nätterna…Han låter som världens fertilaste hane..vet ej om han kommer på att det bara blir blårök för han ser förnärmad ut när han kommer på sig själv.."skratt" Han biter henne i nacken o sen skriker han o kliver av..Hon brukar klappa till honom för hon är en tuff dam med sina knappt 2kg mot hans 7kg. Saken är den att hon är troligen på gång att löpa för den rasen börjar lite tidigare än andra raser..han kommer nog ihåg lukten för han har fått 2kullar efter sig så det har han nog ej glömt….Är detta beteende vanligt bland kastrerade att dom ylar o då bara på natten? Får köpa proppar för man kan ej sovaSkrikandes

Sissi
0

Jag har också en kastratkille som förälskat sig i min unghona, väldigt sött men lite jobbigt också.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

haapets
0

Så søtt:))

embla2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för era svar..Lägger in en bild på kärleks paret..Då är det bara att gilla läget dåKyss

MikaelaPetersson
0

Haha, jag har en fertil hane som är lite kär i kastrathanen. Väldigt sött! :) Men jobbigt ibland.

aborgatos
0

Hallåj!

Ja vem kan inte låta bli att älska VeraFlört

Hälsa Råttan att han har bra smak.

Kram Inger

Sissi
0

#3 Ha Ha, vilket härligt par!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

embla2
0

Hej.

Tack alla..Ja det perfecta paret…hahaha.ska hälsa Råttan från dig.

Kram allihopa

Margona
0

Jag har också en kastrat som är kär i båda mina honor just nu. Han är över 5 år gammal och har varit kastrerad i nästan tre år. Den ena är dräktig och den andra är hans eget barnbarn.