Shirley dräktig!
Jag är sååå glad idag. Nu vågar jag äntligen tro på att min Shirley är dräktig. Idag 5,5 veckor gången har hon gått upp 600 gram, äter som en häst, sover en hel del och verkar må som en prinsessa.
Kärleksparet är:
S*Vildhjärta's Shirley McMoose ns 09 23
+
SC S*Drakborgens Yllin Kyllin ns 09 22
Länk till kattungarnas stamtavla
Här kommer även en bild på turturduvorna:
Tack Kattis för att Shirley fått träffa Pipen 
Stamnamnsansökan är inskickad. Hemsida ligger också i startgroparna men ligger inte ute än. Jag återkommer så klart med hemsidesadress och besked om vilket stamnamn det blivit så snart jag vet.

Härligt och underbart! Jag håller tummarna för att allt går bra och längtar tills bebisarna tittar ut. 
Håller även tummarna för att du får det stamnamn som du vill ha.
Kramikram, jessica

Grattis ,Så jätte kul ska bli spännande och se ,
/släkten på S*StjärnSkogen's
Vad söta de är tillsammans, hoppas på många fina kattungar.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Grattis! Hoppas du får det stamnamn du vill ha
Det ska bli såå spännade!

Håller tummarna för att allt ska gå finfint och att Shirlan ska få en hel drös med ljuvliga små gullungar! HÄRLIGA nyheter!
Spännande med första kullen! Lycka till med kattungar och stamnamn.
Susanna

Grattis, grattis massor av silvriga hårbollar 

Jätteroligt Malin. Jag längtar nästan lika myckat som du efter denna kull. Ska bli så spännade att få se vad som tittar ut. Och har jag tur får jag vara med och hålla hand också. Du får väl hålla tass och jag hålla hand 

GRATTIS, härliga besked… och paret är urstiliga tillsammans…
Lycka till med stamnamnsansökan och hemsida… 
Tack allihop för lyckönskningarna! Det värmer 
#10 Våga inte annat än att komma när de små ska komma till världen. Hur skulle vi klara oss utan dig? Och förresten tror jag säkert du får hålla tass också. Guldhundarna är lediga så åtta stora hundtassar till dig, fyra små kattassar till mig 
Vad roligt! Lycka till både med den kommande kullen och stamnamnet.
Nu känns det extra härligt. Jag blev just ikväll klar med Pawpeds G2-kurs. Det känns toppen och har varit ovärderlig hjälp inför första kullen. Om någon vecka ska jag läsa igenom avsnittet om förlossningar igen… Bara för säkerhets skull!
#14 Va skönt att du är klar.
Nu ser jag fram emot vad det blir för stamnamn!
#15 Kommer snart 
Dag 48 är viktuppgången dryga 800 gram. Någon som vågar gissa på antal? 
#17 Jag tror på 5 st!!

.. å med tanke på mödernets kullar så tror jag på 6-7 st.. Vi säger 6 st. 

Jag fortsätter att liga lågt och tror på 4-5

Hejsan!
De här två kommer få riktigt fina kattungar helt klart.
Bara att gratulera till mamma Shirley och pappa Yllin Kyllin.
Hoppas det blir många små snygga bebbar och alldeles snart är det dags och förstår att du börjat nedräkning.
Lycka Till
Britt
Tack tack! Visst har nedräkningen börjat. Nervositeten har minskat lite för jag tror inte längre på ett fotbollslag utan kanske på behändiga 5-6. Fast vad vet jag… Vi får ser tids nog 
Det ska bli jättespännande och se vad som gömmer sig i Shirleys mage.
Garanterat ett helt gäng supervackra småttingar
.
Håller tummarna!
//Inger

Mamma katt fick 6 st i sin första kull… Mormor katt har klämt ut 7 i första kullen, 4 i andra och 8 i sista… Så det lär väl inte bli färre än … 6… 
Önskar att det redan var den 16:e!!!
#24 Min privata gissning ligger ju på 6. Nu börjar jag bli otålig att veta. Varje kväll frågar jag Shirley men hon bara tiger och ler ett MonaLisalikt leende så jag får väl vänta som alla andra…
Idag är det dag 64 from första parningsdagen. Jag ska åka iväg och handla lite mat till mig men sen börjar väl den verkliga väntan. Undra när de kommer och hur många är det egentligen där inne? Är det någon som har något tips på vad man kan göra medan man väntar så tiden går lite fortare?
(Shirley har gått upp ca 1 kg)

Jaa, undrar när de kommer och hur många de är. Det är så spännande! Jag vill att de kommer nuuuuuu! 
#28 då är vi två! Nuuuuuu 
Städa, handla eller läs en bra bok. Katthonor har en förmåga att känna på sig att man går och väntar på att de ska klämma fram nått… Och då tänkter de minnsann inte göra så!
Utan passar på när man vänder bort uppmärksamheten..
#30 Åh det låter toppen för imorgon har jag späckad dag med massa sågande, borrande, hängande av tavlor och andra väggprydnader på gång (efter renoveringen).
Om det inte regnar tänkte jag städa förrådet också…
Håller tummarna för er!
Det blir garanterat ett gäng supersnygga småttingar.
Jag tippar på en kvintett med 3 tjejer och 2 killar.
//Inger