Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 313 ggr
Sisikarlstad
0

Jag får "dra" Bella i Örebro!!

Jag är så ledsen!!! Gråter

Efter att det INTE blir någon utställning i Göteborg så får jag ringa o säga att S*Silverfåran´s Belba Baggins inte kan komma med till Örebro den 20 :e (hon har ögoninflammation ) som tyvärr inte ger sig!!!

Två utställningar på en gång!!! Ja ja det är sådant som händer!!!

Nu får jag lämna den platsen till någon annan!!!

Margona
0

Vad trist när du kommit med och allt. Jag vart så ledsen när jag inte kom med dit så jag vet man blir sur……

Sisikarlstad
0

JA Fyyyy!!!

De får nu ge platsen till någon annan! Det står visst katter i reserv stod det på bekräftelsen. Så vem har "turen" nu!!

Margona
0

Ja inte är det jag, har redan fått igen pengarna… Tråkigt för dig att hon vart sjuk, hoppas hon blir frisk snart. Du får väll anmäla till en ny utställning längre fram. Jag ska anmäla mina till Birka i april om det nu inte är fullt redan.Ledsen

Sisikarlstad
0

Ja du jag tänkte ev vänta o ställa Gustav o Bella i VÄK:s utställning bägge dagarna. JA vi får se!!

Det är ju så ont om utställningar nu i "närheten" o så blir det ju så fullt överallt med en gång!!!

Vi får se om jag anmäler till Top Cat o ev ligger över hos Gisela S*Frostviken´s så kanske vi ses live oxå vore kul!!!Kyss

Margona
0

Ja jag tror att jag ska ställa ut mina där också. Ja Gisela känner jag väl min Amadeus kommer från henne. Min "Smeagol" är ju pappa till hennes förra och första kull. Hon är så gullig och snäll Gisela. Är lille Totte från dig??? Han är så finGlad

Sisikarlstad
0

Ja Totte är från mig! Ska bli så spännande att se han i Örebro!!Kyss

Margona
0

Ja det ska bli roligt att se hur det går för honom och S*Frostvikens Agnes, hon är ju min Smeagols dotter. De ska ju få bebisar i framtiden.Glad

Frostvikarna
0

Men Susanne, ses vi inte i Örebro???Gråter #4-7, vad gulliga ni är…

Frostvikarna
0

Jag har ju verkligen sett fram emot att få träffa dig och visa vilken snygging vi har..

EddaM
0

Har du ingen annan katt du kan byta med då? Din nye kille kanske? Fast det kanske är försent nu.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sisikarlstad
0

JO! Men Gisela jag kommer ändå jag ska ju hjälpa till o även gå assistent så lungna puckar!

Sisikarlstad
0

NÄÄÄÄÄÄ!!! Nu har min andra katt S*Silverfåran´s Anborn oxå fått ont i ögat så nu kommer han INTE med till Örebro han heller blääääääääää Gråter

Men NI som vill så gärna träffa migFlört Jag kommer ju själv!!! Som jag sa ovan jag ska ju hjälpa till!!!!!

KRAAAAAM Vi synes i Örebro ja med utan katter guuud va ledsen jag är.

EddaM
0

Så tråkigt, men ja ögon inflammationer är ju smittsamma men de smittar ju inte så lätt så det var ju synd att han oxå fick det. Kan du inte byta katt då??

S*Luddhuvet´z

EddaM
0

Sorry ja jag tänkte fel, det e ju för nära för att få byta katt kanske.

S*Luddhuvet´z