Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 380 ggr
skogsdimmans
0

STOPP!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stopp stopp! Vill inte… eller ju vill vi ju… men de e ju sorgligt ju!!

Nu är Flora också bokad! Går för fort ju! Och jag som gnällde innan över att tiden gick för sakta…

Endast Bacchus kvar nu… Gråter

Usch, längtar inte tills ungarna ska flytta! Känns som alla ska så långt bort! Men Flora stannar i Ystad, så även Cupido och Cybele blir kvar hos oss… Morpheus ska till Helsingborg och Luna ska till sthlm ungefär. Jag kommer gråta floder!!! Så jag hoppas (och tror) verkligen att det är bra hem vår småttingar ska flytta till! 

Usch kattfis! Skrikandes

Beauty kommer inte sakna sina små… inte som det verkar nu. Nu löper hon visserligen också… Men det är ett jäkla fräsande när ungarna vill snutta för ofta!

Maxwell
0

Dom e sååå fina, ska bli spännande att följa dom.

Pussa dom från mej,

Lisbet

Tigerkakans
0

Luna kommer du nog få rapporter om hur det går för henne. Vi kommer att skicka kort på henne och hälsningar från henne också.

Råkar ni vara i Stockholm så hör av er så kan ni hälsa på henne också.

/Linnea

manlyckans
0

Ja det är ju den "svåra" biten… att klippa navelsträngen helt. Och en liten tjej kommer ju att stanna kvar hos er så helt tomt blir det ju inte Skrattande Lycka till med allt!

/Ann.

skogsdimmans
0

#2 Det är kanske inte helt omöjligt att vi hälsar på =) Ibland händer det att vägarna bär till Sthlm =) Och bilder kommer vara ett måste!!

EddaM
0

Mina kattungar kommer om mindre än två veckor och om ännu några veckor kommer jag känna som dig.=) Du vet ju att de får det bra ialf=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z