Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 357 ggr
vettan
0

Djurpågare!

En man blev anmäld av sina grannar då han hade hunden kopplad utan tillsyn.
Myndihetrna kom och fann mycket riktigt att hunden stod kopplad utanför huset och ingen var hemma. Denna hund måste vara farlig eftersom han inte rör på sig eller skäller när det kommer nån främmande. -Sa inspektören med sin erfarenhet.
Mannen som äger hunden sa ja han det är dags att ta bort honom för huvudet har gått sönder.
Hunden var gjord av porslin!!!!!!

Hörde på radion igår. lite rolig va

Sisikarlstad
0

Ja jag såg detta på texttv! Helt otroligt o den som anmält detta hade inte gått fram o tittat själv låt det som. vojne vojne! Vilka folk det finns.Fundersam

Maxwell
0

Hihi, lite kul juFlört

Runsviks
0

Flörtja, vi kanske skulle skaffa oss några proslinkatter och se vad som händer… vi kanske oxså kan få komma med i Aftonbladet. Va´dum den som anmälde händelsen måste ha känt sigFörvånad

Juliette-
0

Haha vilket pucko.. de lär ju synnas nån slags skillnad på porslin och verklig? hmm å konstigt hunden aldrig rörde sig hmm

EddaM
0

Haha=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sagolika
0

Den var ju död! ;)

Syllan
0

Hahaha, nästan som här då. Fast det klart ingen har anmält mig;))) Men jag fick höra att grannarna tyckte att det var HEMSKT mycket katter hos mig. Jag svarade att jag har 6 stycken. Då sa dom -Nej, nej, nej, du har mååånga fler. Det kryllar ju av katter i din rastgård. Men (hahaha) det visade sig vara mina porslinskatter som jag samlar på. Visserligen i naturlig storlek men man tror ju att dom ska se att katten inte rör sig. /Sylvia

av Edelmann(N)
0

var detta i sverige??? Förvånad hihi….

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

skogsdimmans
0

Men gud! Här sitter jag och börjar asgarva, och ska läsa den för Ozzy, hinner inte ens läsa första meningen när han avbryter att han faktiskt hört den hela dagen på radion och den va inte rolig längre… nehe..

Labolina_73
0

Hahahahhaa men va??? skojjar ni nu eller??????

vettan
0

#7 De behöver nog glasögon hela buntenCoolDe kanske kan få rabatt om de är många!!!