webbhotel
Hej!
Är det någon som känner till något bra och billigt webhotel som inte är reklambaserat? Det är bra om det tillåter skript för cgi mm och har någon form av redigeringsverktyg.
Berätta gärna vad du tycker är bra med just webbhotellet.
Mvh
Linnea

Jag anv www.one.com Jag har inte jämfört deras priser med andra bolag, men de erbjuder lite olika paket, egen domän osv.
Inte varit nåt strul under det året jag haft dem!
Kika in på deras hemsida!
//Malin
One är helt suveräna, jag har haft dem i flera år, snabb och trevlig suport, hela tiden nya överraskningar, man får bara mer och mer utrymme, från början var det 250 mb, nu är det uppe i 1 gb utan att det blir dyrare. Senaste presenten var blogg till hemsidan kostade inte heller något extra.
Det kan inte finnas någon billigare 

använder också one.com fungerar jättebra.

Jag har din studio som är en ganska basic sida. Man kan inte göra så mycket med den men den är billig. Har oxå en fundering på att byta webbhotell snart.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

även jag sällar mig till one.com's fanskara.
Jag har använt dem till egna och olika företags sidor i en bunt år nu och har inget annat än gott att säga om dem. Bra utrymme, billiga, och 24h-support via chat _om_ det nu skulle vara ngt som krånglar.
one.com säger jag bara… billiga, bra support och många funktioner!! Stöder även det mesta, som ASP - PHP5 - MySQL, bland annat!
Jag har också one.com och har det på många hemsidor som jag gör, dom är kanon!
/Lisbet

har oxå one.com dom är helt suveräna…
http://hemsida.net ligger dessutom i Sverige

Samma här one.com är ju klockrena!
Vi har Surftown, 1 Gb utrymme, mailserver , sql och lite annan godis.
Har funkat kanon under den tiden vi haft det.

Jag har också One… De är jättebra med hyfsade priser och en helt FANTASTISK support!

Vi sällar oss till skaran som har one.com också..billigt o bra o suverän support : )
Kan bara instämma i vad alla sagt om one.com :)

Får nog skaffa det när mitt går ut på dinstudio då=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jag använder one.com. Har aldrig haft några problem utan jag är väldigt nöjd, rekommenderar det varmt.

Tack för alla svar och bra förslag. Jag kommer att gå in på deras sidor så får vi se vilket jag väljer.
/Linnea