Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 279 ggr
mina
0

Kostar?

Är det någon som vet vad en sterelisering av honkatt kostar? Jag bor i Malungsfors i Dalarna det kan ju varijera på pris har jag hört./ Marina

Mindfields
0

Det brukar variera veterinärer emellan. Man får ringa runt o höra efter.
Jag betalade nog 600-700 för cirka 3 år sen..
Hälsn
Malin

Anli
0

Jag pratade med min veterinär för ett par dagar sen och här i Vänersborg där jag bor kostar det 1200 kr.

//Anki

mina
0

Jag har hört av en kopmpis till mig att dom tog 11000 i Falun och 6-7000 i Mora. Man blir ju ruinerad om man ska betala dessa priser./Marina

manlyckans
0

Min veterinär (i södra Storstockholm) tar 850 kr. Det bästa är nog som #1 skriver, att ringa runt och kolla priserna; det kan skilja ganska mycket även på samma ort.

/Ann.

manlyckans
0

#3 Men där måste du väl ändå ha en nolla för mycket Flört

Runt en tusenlapp får man väl vara bered på att det kostar…

/Ann.

Bengan
0

#3 11000??? blev det en nolla för mycket?. Vi kastrerade vår hona 2004 och det kosta de då 800:-, misstänker att det kostar runt 1000 lappen idag, Men de priser du beskriver verkar orinliga.

Mvh Bengan

Mindfields
0

#3 det låter hutlöst mycket! Hoppas verkligen det har blivit ett missförstånd! Det är katt vi pratar om hoppas jag??
Jag hade nog ringt en runda till, för att verkligen försäkra mig om priserna.
Annars vore det ju skamligt.. nästan värt att åka på semester för att kastrera en katt..
//Malin

mina
0

Jag får hoppas kompisen har fel ska ringa runt och kolla vad som gäller./ Marina

TailorHills
0

Jag har nyss kastrerat en honkatt och en hankatt på Falu Djursjukhus. För honkatten tog dom 1250:- och för hankatten 600:-.

/Pia

mina
0

Svar till: #7

Apropå resa, blev sugen på New York när jag läste mina mejl idag, där kunde man vinna en resa dit, naturligtvis en form av tävling så det är väl ingen ide. Försöker man inte så vinner man inte. /Marina.

Redigerad av sajtvärden pga otillåten reklam. Jag tog bort länken för vi får tyvärr inte göra reklam på iFokus för företag.

/Camillla

Anne-Li
0

Vi kastrerade våran hona i oktober 2006 och det kostade ca 900:- på djurkliniken i Arboga.

/Anne-Li