Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 1807 ggr
Juliette-
0

Fräsigs nya liv

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Lapommis Fräsig i Frillan är en underbar tjej som tyvärr hamnade i lite fel hem från start fast allt verkade så bra. I måndags ringde hon och berätta hon inte ville ha henne kvar och eftersom det inte var som jag önskade i hemmet och hon uttryckte att hon inte alls gilla Fräs så åkte jag och min vän och hämta henne redan dagen efter. Fräs var värd något mycket bättre, nu bor hon hos en nära vän och ikväll prata jag med nya matte och hon säger "Hon är precis som jag vill ha henne" då värmer det i hjärtat äntligen har tjejen kommit rätt och blir älskad som bara hon förtjänar. Jag fick lite bilder på henne från nya hemmet och måste dela med mig.

Juliette-
0

En läcker padda är vad hon är.. men mycket vackert silver

Juliette-
0

Så härligt att se hur bra hon trivs bilder från idag 3 dagar i nya hemmet.

Hon har nyligen haft en kull på 7barn (som vart 12v i måndags) så det finns lite att äta upp sig i då hon ätit Whiskas medans hon gav di.. men nu är hon i rätt familj där hon får mycket gotti

Katzuki
0

Vilka läckra färger! :)

Tur att du hade en vän som ville ge henne ett nytt hem!

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

LaSadie
0

Skönt att allt ordnade sig och att hon har kommit till ett hem som hon förtjänade.

Kattilaforsens
0

Vad härligt att hon hittat en familj som uppskattar henne.Glad

Juliette-
0

Ja jag är jätte lycklig det löste sig så fort för Fräs eller Freja som hon nu kallas. Skönt hon fann ett hem där hon kommer få stanna så fort.

Hyrrokkin
0

Åh men fina Fräsig! Det är vid sådana här tillfällen man åtminstone är glad att dem hör av sig med att dem inte vil ha katten längre, gud vet vad som kunde hänt annars..

Verkligen skönt att hon hittat hem på riktigt den här gången!

Draken_old
0

Lycklig Fräs! Härligt at thon nu har ett underbart hem med någon som älskar henne för den hon är.Kyss

SillyZones
0

Vad skönt att allting ordnar sig! Hon ser litet tilltufsad ut, men kommer säkert att blomma upp i det nya hemmet. Hon ser jättefin ut, vilken härlig look!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Juliette-
0

#9 Ja hon är ju tyvärr sliten efter 7ungar och tyvärr har ju gamla matte haft henne ute så tyvärr verkar det som hon är dräktig igen Rynkar på näsan

SillyZones
0

#10 Stackarn, så hemskt… Jag håller tummarna för denna vackra fröken att hon inte är dräktig igen och är hon det så hoppas jag på få barn.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Sissi
0

Vilken vacker padda och så skönt att hon fått ett hem där hon blir älskad!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Labolina_73
0

Men var sjutton har hon bott?? Skrikandes Jäklar jag blir så arg… Hon är så fin lilla Freja supervackra färger, och underbart silvrug. Hoppas hoppas att hon inte är dräktig igen.. stackars liten.

BRA att ni fick hem henne så fort som…

Kram Emelie och lycka till….

//Linda

Juliette-
0

#13 Ja alltså katten har inte blivit vanvårdad bara inte skött som hon sa från början.. dock så mår hon mycket bättre där hon bor nu å slipper gå ute och skaffa sig kull efter kull alldeles för tätt

WesthKiowas
0

Skönt för missen att få ett värdigare liv.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Starfall
0

Stackars lilla kissen, håller tummarna att hon ej är dräktig igen. Vilken tur att förra ägaren hörde av sig så hon fick komma till ett bättre hem nu.

Fonrims
0

Oj vilka underbara färger. Själv är jag svag för silverkatter! Kyss

Saffran
0

Hur har det gått för Freja? Hon är ju jättesöt och kommer säkert att bli riktigt fin när hon ätigt upp sig och fått lite mer hull och päls.

Juliette-
0

Det går superbra.. Hon vart snabbt en i familjen och hon lever och mår superbra fast cornisharna tycker nog hon är lite konstig fortfarande. Freja har fått ett toppenhem och trivs som hon aldrig gjort tror jag och har inte längtat ut en gång.

Saffran
0

Hur vart det med magen då? Inga oplanerade bebbar?

Skönt att det verkar löst sig för allas skull.

dqhh
0

Vilken fin kisse :)

Juliette-
0

#20 Vi hoppas och tror hon inte är dräktig

Starfall
0

#22 Vad skönt, hoppas ni har rätt Glad

Hon är verkligen fin lilla Fräsis, en riktig drömkatt. Hoppas hon får ett långt lyckligt liv nu =)