Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 31-om-sajten-om-ifokus
Läst 286 ggr
manlyckans
0

Ert "förra liv"...

Vad gjorde ni i ert "förra liv", dvs innan denna sajten fanns egentligen? Hur klarade vi oss då? Flört

Mvh Ann /S*Månlyckans.

SillyZones
0

Jag hade inget liv, haha!Flört

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

manlyckans
0

#1 Haha du är rolig du… det fanns väl andra kattsajter då Flört

/Ann.

Tassemarkens
0

Ann … min första kontakt med Norsk Skogkatt .. var via brev … låååååångt innan internet "uppfanns" !!!! (rena stenåldern!!!) Min uppfödare hade inte ens telefon!!!!!! Så vi brevväxlade … och för det mesta så fick jag 20 A4-sidor med full information. I bästa fall kunde man få en "lyckad" bild bifogad. Generad Utvecklingen har ju tack & lov gått framåt …och man slipper dessutom att få skrivkramp …

… men tyvärr så hinner jag inte läsa allt som skrivs i denna sajt … 
Så ibland önskar jag jag att jag fick ett vanligt brev som jag kunde läsa innan jag somnade …

Mvh Ylva

SillyZones
0

#2 Jo förvisso. Men jag fick kanske litet mer gjort här hemma! *stänger dörren till tvättstugan där klädhögarna växer till berg*Oskyldig

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

manlyckans
0

#3 Tänk att det verkligen var så… Då är väl vi jämngamla du o jag Flört  Mina barn kan inte riktigt förstå att jag oxå levde på stenåldern Glad 

Mvh Ann.

WesthKiowas
0

Bökade med en massa annat som nu kommer lite i kläm Flört Fotade mer, tecknade, målade keramik…. Har en massa saker som jag grejar med när lusten och tiden finns.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Sisikarlstad
0

#6 Åh måla keramik det vill jag börja med!!

Merlyn
0

Hmmmm…jag får inte mycket gjort på jobbet nuförtiden får jag nog erkänna Generad

WesthKiowas
0

Glömde ju säga att jag valde bort min fallskärmshoppning för katterna. Vi hade hoppning var annan helg och det krockade alltid med kattuställningar jag vill på så till slut tog kattintresset över helt.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Zios
0

Ang frågan på "förra liv" Ja, jag lever väl i en parrallel värld om jag ska försöka uttrycka mig korrektSkrattande  Sen kan man tolka det hur man vill Oskyldig Men att leva med uppföddning av skogkatter och älska det lika mycket som sitt sk "vanliga liv" ger för mig en balans i tillvaronFlört

Kram Monica S*Zios