Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 343 ggr
SannaE
0

Länka till uppfödare?

Sitter som bäst och färdigställer våran hemsida, och fixar med länksidan.
Hur gör ni, eller hur vill ni att andra gör när dom länkar till er?
Kan jag skicka ett mail och presentera mej och fråga om jag får länka till dom uppfödare som jag vill länka till, eller hur ska jag gå till väga?

//Sanna

Eydimork
0

Jag länkar till de uppfödare jag gillar, det är endast om jag vill länka med deras banner som jag frågar om detta. "Privata" hemsidor, ja alltså de som inte har uppfödning, frågar jag däremot.

Kanske inte är helt rätt att göra så, men efter att i flera år frågat och endast fått ett stort JAAA till svar så tar jag numera nästan för givet att jag får. Om inte får de protestera men det har jag aldrig varit med om. Kanske det är skillnad i kattvärlden, jag har ju kennelsida.

ronjo
0

Jag länkar till dom som jag har någon form av personlig relation till. Jag länkar inte till t.ex. uppfödare som jag aldrig har haft  kontakt med, på något vis.Glad

Zygots
0

Hööru #1……….hur vore det om du länkade till din sida här ifrån då……=)), tycker jag faktiskt att du skall göra, hoppas ni har det SUPER nu efter alla helger. Vi hörs snar, är nyfiken på hur ni har det.

Annika

Juliette-
0

Jag länkar till släkt och de jag tycker om! :) sen får de göra vad de vill tillbaka :)

SannaE
0

#3 Jo, länkning kommer bara sidan blir färdig, har lite små saker kvar å pyssla med, men till helgen hoppas jag den ska kunna finnas ute!

Sanna