Trevlig Helg allihopa!
Nu skall jag resa mig ur kontors stolen och åka hem 
Ville bara önska alla er en trevlig helg innan jag stänger ner datorn för helgen.
Kramisar Merlyn

Detsamma, Merlyn!
Kram
Malin
Detsamma!!!
Åh det samma!!!
Jag väntar så tills i möra då ska min S*Silverfåran´s Bombadil "Totte" göra utställning debut i Stockolm åhhhhh va spännande!!!

Detsamma

Detsamma=)=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Detsamma och även till er andra här på ifokus

Jodå, visst har jag foton alltid.
Atlas är en kanonkille. Snäll, lekfull och en riktig gentleman med dom tjejer han träffat. Han har fått prova att para på två löp med min hona (S*Starshollows Kansas) och Med hennes helsyster S*Starshollows Dakota på hennes första löp. Dock så visste nog inte riktig han och Kansas hur man skulle göra vid första löpet oxh vid det andra tog det sig inte. Hennes syster verkade inte heller veta riktigt hur hon skulle bete sig vid första löpet för enligt ägarinnan lade hon sig tom på rygg….
Jag tänkte prova igen om några månader och skall dessutom till veterinären för testikeltest mm
Däremot så har han fått högsta betyg för sitt uppförande även när han var borta hos Dakota och hans pappa var en jättefin kille som var mycket go med sina ungar 

#9 Tack DanneB. Vi var och hälsade på Eliot i går kväll. Atlas påminner mycket om sin farfar, de har mycke päls båda två och troligast samma mysiga temperament. Eliot bor numera här uppe i Sundsvall. Ha en fortsatt trevlig helg. Kristin

Han ser ju grym ut, Nicky..fast det var nog en annan tråd 
Flott är han i alla fall och verkar vara en "cool" katt. Kansas är möjligen mer lik sin mor (S*Kyrkbackens Fia) till tempramentet. Hon är en riktig gosmaja och vill gärna bo i min famn 
Hon är dessutom väldigt svartsjuk då hon anser sig total-äga mig. Atlas får jag bara klappa lite till nöds innan hon kommer och går emellan. Jag passar på när jag borstar hans päls. Han är också lite annorlunda när det gäller att mysa. Han vill komma själv och inte på soffan eller i sängen utan på golvet och mysstunden får gärna avlsutas med en lite brottningsmatch 
Härliga är dom i alla fall båda två..