Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 394 ggr
Mylingens
0

Oxå jättestolt!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår fick jag ett mail från ägaren till en av våra avkommor, S*Mylingens Chezz, 1 år. Hon skickade med några bilder på honom och visst är han bara sååååå fin!!! Precis som SillyZones skrev i sitt inlägg så är det nästan att man får en tår i ögat av stolthet!

Måste passa på att skryta. När han var på uställning i Marieholm, Skkk, förra året, blev han BIV-u, NOM, BIS-u, Bästa Klubbkatt totalt och Publikens Favorit! Jag har aldrig varit så stolt som uppfödare någon gång som den dagen! Tack Linda för att du tar så väl hand om honom! //Kaisa

Mylingens
0

…måste visa bilden från Marieholm! //Kaisa

parlan
0

jaa Kaisa han är helt underbar och jag som har äran att med jämna mellanrunm hälsa på Linda och vackra Chezz vet att han har ett helt underbart tempramen oxå…

Han ska du vara stolt över…

//Maria

vettan
0

Det är så roligt att följa avkommorna till ens katter. och härligt när det går så bra. Grattis.
 Jag blir också så glad när jag hör något från dem. Här är S*Rotvältans Cayenne 7 mån

vettan
0

Och en på S*Rotvältans Chili 7 mån

vettan
0

S* Rotvältans Pimpinella

Mylingens
0

Tack Maria! //Kaisa

majema
0

Grattis Kaisa till en så vacker avkomma. Han ser verkligen jättehärlig ut! Kyss 
/Marie

Runsviks
0

Grattis Kaisen #0 till en vacker kille, honom kan du vara stolt över.

#3-5 visst är det roligt när det dyker upp foton på sina egna avkommor. Till jul så får vi många foton på kattungar vi sålt och det är helt underbart.  

//Kristin

Mulan
0

Jättefin, grattis till en snygg avkomma! Å såklart till hans fina framgångar hittills, må fler komma..Skrattande

mvh Malin

SillyZones
0

En fantastiskt fin kille! Honom kan du vara stolt över!Kyss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Snusan
0

Jättefin kille förstår att du är stolt Skrattande

Syllan
0

En riktig snygging:)) /Sylvia

Mylingens
0

Tack allihopa! När man inte har hållt på längre än vad vi har gjort i denna branchen så känner man sej lyckligt lottad när det går så bra för ens katter. Detta var i april förra året och då hade vi bara haft vårt stamnamn i drygt ett år.

S*Mylingens Chezz är kullbror med vår IC S*Mylingens Chanté och mamma är IDP*Snofstofs Sonia Smoke Rings och pappa är S*HugMe´s Chino. Pappan ägs av Linda Borg som har Chezz och både pappa och son är idag kastrater. //Kaisa