Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 1344 ggr
SiggeSol
0

Som hund och katt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna se bilder på era katter tillsammans med andra djur. Börjar med vår hund Freja tillsammans med skogisarna Klas, Neil och Sigge. Matte får hitta någon annan plats att vila på, sängen är upptagenFlört

SiggeSol
0

Här är det Freja och Neil som njuter av värmen och varandras sällskap!

Kristin, det går bra med bilder på katt och marsvin också! Du verkar ha några coola praktexemplar där hemmaTungan ute

LaSadie
0

vilka härliga bilder =) tyvärr har vi bara katt så kan inte bidra med någon bild :D

Sissi
0

#1 Gud vilken härlig bild och vad fint med brasan.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

SiggeSol
0

Tack! Det är rätt så intressant att se hur djuren samsas. Freja blir helt galen om hon ser en främmande katt utanför vårt hus men våra egna katter är nog rätt och slätt "flockmedlemmar" för henne.

iotdis
0

Här är min hund Milton med busiga Angelin här 8 veckor SkrattandeKyss

iotdis
0

Här vilar dom tillsamans Kyss inte värdens bästa foto men dock

iotdis
0

Här busar Amore med Milton Skrattande Kyss

SiggeSol
0

#5 Jättefina bilder! Milton ser ut att vara en klok och tålmodig herreGlad

Runsviks
0

Ja, Lena… nog kan djur sammsas även om våra kattungar tycker att marsvinet Melvin luktar lite annorlunda. Men jag törs alldrig lämna Melvin lös ensma med katterna, Katter är katter!
Först ut Rackartuss & Melvin

Runsviks
0

Sedan så skulle Raya inte vara sämre så hon lade sig bredvid Melvin och somnade. Melvin brukar få sitta på sin handuk bredvid datorn när jag sitter och surfar…

Runsviks
0

Bäst är nog när Raya försökte tvätta ren Melvin.
Snart flyttar kattungarna men jag ska se om jag inte kan få till nårgra fler mysiga foton…

iotdis
0

#8 Ja han har mycket tålamod Skrattande om dom bara inte biter i dom ädla delarna då går han stackarn Glad

iotdis
0

Söta bilder på katterna och marsvinet jag har haft ett marsvin som var kompis med en nymfparakit så sötaKyss

SiggeSol
0

#9 Jag förstår att du måste hålla koll på katterna och Melvin. Bilderna är i alla fall underbara och prinsessan Raya blir bara ljuvligare för varje vecka. Kyss

#12 Jag skrev ju att Milton verkar klok, klart han ska gå sin väg om de börjar bita därFlört

Jonna75
0

Här är min lilla flock. Nu har dom äntligen anpassat sig med varandra Glad

SiggeSol
0

#15 Fin flock du har! Samojeder är verkligen vackra. Här är det Klas Kattfot som lurpassar på Freja….

SiggeSol
0

… och sedan… attack!!!Förvånad

Jonna75
0

#16 Tack så mkt, jo dom är vackra Glad.

#17 gud vilket häftigt kort!! hahaha

Runsviks
0

Tack Lena att du startade den här tråden, underbara foton.

EtConsortez
0

Här är Elsa med sin stora kärlek, mudin Macho <3 Hon är ibland väldigt på den stackars hunden som då blir riktigt förlägen men här tyckte han att det var mysigt…

EtConsortez
0

Ett foto till på samma modeller…Macho gillar katterna, när det är dags för honorna att få kattungar ligger han med, om han fick för mig skulle han nog ligga i bolådan men jag har satt gränsen att det är ok för honom att ligga med huvudet där inne…så det gör han och vid minsta pip från en kattunge så vips är han där <3

Praline
0

Nyinflyttad Sunnygirls Gabriel

//Helena

MarianneT
0

Efter att ha misslyckats med att stjäla Flisans nyfångade mus, som ligger framför henne, beslutade sig Baloo (Sheltievalp) att helt resolut bogsera bort henne i svansen… Hur det gick? Man rubbar inte en skogis så lätt Skrattande

PS Numera fångar hon ofta en mus som sedan valpen får att leka med, pågår en smyguppfostran till katt kanske? :)

SiggeSol
0

Vilka mysiga och roliga bilder, tack allihopaSkrattande

[Hilo]
0

S*Florinellas Hvanilja Snölilja är lite småkär i min tik..

[Hilo]
0

Här ligger de tre och vilar tillsammans.

[Hilo]
0

Hvanilja älskar den där filten, sen om en hund ligger under spelar ingen roll Flört

Puzzle
0

#27 hehe