Som hund och katt?

vilka härliga bilder =) tyvärr har vi bara katt så kan inte bidra med någon bild :D
#1 Gud vilken härlig bild och vad fint med brasan.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Tack! Det är rätt så intressant att se hur djuren samsas. Freja blir helt galen om hon ser en främmande katt utanför vårt hus men våra egna katter är nog rätt och slätt "flockmedlemmar" för henne.

#5 Jättefina bilder! Milton ser ut att vara en klok och tålmodig herre

#8 Ja han har mycket tålamod
om dom bara inte biter i dom ädla delarna då går han stackarn 

Söta bilder på katterna och marsvinet jag har haft ett marsvin som var kompis med en nymfparakit så söta
#9 Jag förstår att du måste hålla koll på katterna och Melvin. Bilderna är i alla fall underbara och prinsessan Raya blir bara ljuvligare för varje vecka. 
#12 Jag skrev ju att Milton verkar klok, klart han ska gå sin väg om de börjar bita där
#16 Tack så mkt, jo dom är vackra
.
#17 gud vilket häftigt kort!! hahaha

Tack Lena att du startade den här tråden, underbara foton.

Ett foto till på samma modeller…Macho gillar katterna, när det är dags för honorna att få kattungar ligger han med, om han fick för mig skulle han nog ligga i bolådan men jag har satt gränsen att det är ok för honom att ligga med huvudet där inne…så det gör han och vid minsta pip från en kattunge så vips är han där <3

Efter att ha misslyckats med att stjäla Flisans nyfångade mus, som ligger framför henne, beslutade sig Baloo (Sheltievalp) att helt resolut bogsera bort henne i svansen… Hur det gick? Man rubbar inte en skogis så lätt 
PS Numera fångar hon ofta en mus som sedan valpen får att leka med, pågår en smyguppfostran till katt kanske? :)
Vilka mysiga och roliga bilder, tack allihopa
#27 hehe