Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 289 ggr
SillyZones
0

Sååå stolt!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick nyss bilder på mina små utflyttade barn. Här är en bild på Bols Blue, "Bosse" nu 6 månader. Tjusig kille, inte sant? Det är så man får en liten tår i ögat…Kyss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

manlyckans
0

Verkligen en supersnygg kille! Visst är det en härlig känsla att återse småttingarna när dom vuxit till sig Skrattande

/Ann.

SillyZones
0

#1 Det är verkligen en helt fantastisk känsla. En stolthet som är enorm, saknad som är enorm, en stor nästan bitterljuv känsla. Jag måste åka och hälsa på mina pojkar snart…Glad

Tassemarkens
0

Mmmmmm …vilken läckerbit … får man fråga vart han har flyttat??? Gillar verkligen hans loooooook Kyss

SillyZones
0

#3 Tack!Glad Han har flyttat till Skellefteå…

EddaM
0

Vad fin han har blivit=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Juliette-
0

Gud vad lik Tequila han blivit Förvånad Oj vad fin han blivit.. Mums vilken kille.. Vi var ju och hämta en liten igår och så insåg jag Cornelia med har blivit rätt stor :D

Vrethagens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

WOW!! Såå tjusig brorsa Tequila har!!!!! Jag tycker också de är lika varandra, Tequila och Bosse.

Försökte ta ett liknande kort för att visa, men Tequila tycker inte det är såå roligt att "hållas upp".. bifogar en "träningsbild" ändå.

Snusan
0

Jättesnygga killar Kyss

Vrethagens
0

# 8  Kanske skulle skrivit Tequila Rose, som hon egentligen heter. Hon är alltså en "ung dam" på 6 månader med vikten 3,2 kg =)

SillyZones
0

Åh, Hej Åsa, vad vacker Tequila är! Och hon och Bosse är mycket lika varandra som du säger. Men Tequilas tofsar är ju bara så underbara! Redan 3,2 kilo, hon hotar att bli en stor och snygg dam. *STOLT*Kyss

Tassemarkens
0

Bosse … din syster Tequila Rose är åxå sååååååå vacker

Vilken underbar kull …

Lycka till i framtiden

//Ylva & Tassemarksgänget

SillyZones
0

#11 Tack, vad roligt att du tycker om dem. Själv är man ju något partiskHemlis