IP & EC S*Utblicken's Birthe, DSM
I helgen var jag till Tönsberg/Norge och där blev min underbara Birthe BIS-K båda dagarna och på lördagen fick hon dessutom sin DSM-titel
Hon fyller 7 år om en månad men är fortfarande så otroligt vacker! Hon har knappt varit ute på utställningar på flera år men nu har vi börjat om i kastatklassen och det är så kul att få visa upp min underbara dam igen 
En helt tokigt underbar helg hade jag, för förutom Birthe's båda BIS så blev S*Isgåden's Tudor BIS-U på lördagen i Borlänge och S*Isgården's Delta x1/2, biv, nom på söndagen! När de ringde på lördagen för att berätta att Tudor blivit BIS-U så satt jag i panelen och hörde min Birthe bli BIS och DSM…det var knappt att jag kunde gå fram och hämta henne….
Dessutom hade min hane, S*Isgården's Tiger Lou, en BIS-kull lördag och söndag och en av hans avkommor blev BIS-U på söndagen 
Ett foto på Birthe från panelen på lördagen

Jag såg skönheten för det är hon verkligen.. Jätte GRATTIS till hennes BIS och alla andras framgång från din uppfödning. Birthe är verkligen så läcker flicka eller förlåt dam 

Vilken helg du har haft Catherine, stort grattis till alla framgångar
Hoppas få se Birthe live någon dag. Jag är såå glad över Deltas resultat i helgen.
Många kramar, Annika

***GRATTIS*** till dina kanonresultater i helgen!
Såg dina vackra avkommor i Borlänge i helgen!!! 
Grattis till Birthes DSM titel!!!
Kram från ALLA Svartträskare

WOOW, vilken helg!!! Jättegrattis!! Underbar bild på vackra Birthe!!
Kramiz
Bittan
Grattis till framgångarna! Tjusiga Birthe visar verkligen upp sig fint på bilden. //Lena

GRATTIS Birthe och Cathrine!
Jättekul med BIS i helgen! Kul att du visar upp henne, hon är ju så snygg
.
Kram från pappa Nalle och resten av Juvelerna
/ Lena
Vilka framgångar! Stort grattis! 

Oj vilken helg, superdunder grattis till alla framgångar.
Barbro

I helgen som var, var vi på lördagen på utställning i Tibro och Birthe blev BIS-K
På utställningen var också två av våra kattungar från vår senaste kull. Leone blev x1/2, biv-u/j, nom och en röst. Vår foderhona Vinka utställningsdebuterade och på lördagen blev det x1/2 och på söndagen x1, biv-u/j, nom.
Här kommer ett foto på allra vackraste Birthe som ligger och vaktar utställningsväskan 

Birthe är verkligen vacker 

Många gratulationer till Bellas härliga resultat!!! 
Det är hon och du verkligen värda, kramissar Mikaela
Hon är helt underbar din Birthe och Vinka är underbart vacker med, har allt kollat in henne!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis till en sån otroligt framgångsrik helg. 

En mycket vacker katt som man njuter av att se i panelen
/Sylvia

Grattis mamma och mormor till dina fina resultat!
Nos pussar från Bettan och Blaze!