Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 1186 ggr
isgardens
0

IP & EC S*Utblicken's Birthe, DSM

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I helgen var jag till Tönsberg/Norge och där blev min underbara Birthe BIS-K båda dagarna och på lördagen fick hon dessutom sin DSM-titel Glad Hon fyller 7 år om en månad men är fortfarande så otroligt vacker! Hon har knappt varit ute på utställningar på flera år men nu har vi börjat om i kastatklassen och det är så kul att få visa upp min underbara dam igen Kyss

En helt tokigt underbar helg hade jag, för förutom Birthe's båda BIS så blev S*Isgåden's Tudor BIS-U på lördagen i Borlänge och S*Isgården's Delta x1/2, biv, nom på söndagen! När de ringde på lördagen för att berätta att Tudor blivit BIS-U så satt jag i panelen och hörde min Birthe bli BIS och DSM…det var knappt att jag kunde gå fram och hämta henne….

Dessutom hade min hane, S*Isgården's Tiger Lou, en BIS-kull lördag och söndag och en av hans avkommor blev BIS-U på söndagen Glad

Ett foto på Birthe från panelen på lördagen

Juliette-
0

Jag såg skönheten för det är hon verkligen.. Jätte GRATTIS till hennes BIS och alla andras framgång från din uppfödning. Birthe är verkligen så läcker flicka eller förlåt dam Flört

Annikatt
0

Vilken helg du har haft Catherine, stort grattis till alla framgångar Glad Hoppas få se Birthe live någon dag. Jag är såå glad över Deltas resultat i helgen.

Många kramar, Annika

svarttraskets
0

***GRATTIS*** till dina kanonresultater i helgen!Skrattande Såg dina vackra avkommor i Borlänge i helgen!!! Kyss

Grattis till Birthes DSM titel!!!Skrattande

Kram från ALLA Svartträskare

Kvarnstugans
0

WOOW, vilken helg!!! Jättegrattis!! Underbar bild på vackra Birthe!!Kyss

Kramiz
Bittan

SiggeSol
0

Grattis till framgångarna! Tjusiga Birthe visar verkligen upp sig fint på bilden. //Lena

Kajsamatte
0

GRATTIS Birthe och Cathrine!

Jättekul med BIS i helgen! Kul att du visar upp henne, hon är ju så snygg Kyss.

Kram från pappa Nalle och resten av Juvelerna
/ Lena

Puzzle
0

Vilka framgångar! Stort grattis! Skrattande

rockringen
0

Oj vilken helg, superdunder grattis till alla framgångar.

Barbro

isgardens
0

I helgen som var, var vi på lördagen på utställning i Tibro och Birthe blev BIS-K Glad På utställningen var också två av våra kattungar från vår senaste kull. Leone blev x1/2, biv-u/j, nom och en röst. Vår foderhona Vinka utställningsdebuterade och på lördagen blev det x1/2 och på söndagen x1, biv-u/j, nom.

Här kommer ett foto på allra vackraste Birthe som ligger och vaktar utställningsväskan Flört

isgardens
0

Å så ett foto på vår Vinka Kyss

Juliette-
0

Birthe är verkligen vacker Kyss

Blankan
0

Många gratulationer till Bellas härliga resultat!!! Kyss

Det är hon och du verkligen värda, kramissar Mikaela

SillyZones
0

Hon är helt underbar din Birthe och Vinka är underbart vacker med, har allt kollat in henne!Skrattande

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

MissMikkus
0

Grattis till en sån otroligt framgångsrik helg. Glad

LittleL
0

En mycket vacker katt som man njuter av att se i panelenKyss

/Sylvia

maaro
0

Grattis mamma och mormor till dina fina resultat!

Nos pussar från Bettan och Blaze!